خبرهای داغ:
مسئول ‌آموزش خادمین‌ بسیجی خواهر استان گلستان؛

اولویت اصلی جذب خادمین، نیروهای جوان است

مسئول ‌آموزش خادمین‌ بسیجی خواهر استان گلستان گفت: اولویت اصلی جذب خادمین، نیروهای جوان و افرادی هستند که در سنین پایین‌تر قرار دارند.
کد خبر: ۸۸۴۰۰۵۰
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، اکرم باقری  در اردوگاه شهید باکری در منطقه عملیاتی جنوب در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: خادمین راهیان نور از جمله اقشاری‌ هستند که در این حرکت فرهنگی ‌هم بر زائرین مناطق عملیاتی ‌تأثیرگذار بوده و هم خود تأثیرپذیر هستند.

وی افزود: تأثیرگذاری‌ رفتار و کردار خوب خادمین، فضای مطلوبی برای زائرین‌ ایجاد کرده و این ‌اخلاق حسنه الگویی برای زائرین می‌شود.

مسئول ‌آموزش خادمین‌ خواهر استان گلستان تصریح کرد: تأثیرپذیری آنها از آن مناطق نیز به دلیل این است که خود نیز در همان فضای معنوی و حماسی قرار گرفته و در مدت 10 روز حضور، تحول بزرگی در وجودشان ایجاد می‌شود.

باقری بیان داشت: اولویت اصلی جذب خادمین، نیروهای جوان و افرادی هستند که در سنین پایین‌تر قرار دارند که این افراد پس از فراگیری آموزش‌های لازم خدمات خود را ارائه می‌دهند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از برنامه‌هایی که خادمین برای زائرین راهیان نور در نظر دارند، اجرای اجرای مناجات و مسابقات فرهنگی با اهدای جوایز می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها