خبرهای داغ:
معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی شهرستان گرگان؛

راهیان نور حرکت در مسیر ارزشها است

معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی شهرستان گرگان گفت: علت دشمنی با انقلاب اسلامی و راهیان نور حرکت در مسیر ارزشهاست که ما را از خطرات مصون می سازد.
کد خبر: ۸۸۴۰۳۶۰
|
۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، رمضان الازمنی معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی گرگان ، در مصاحبه با خبرنگار بسیج هدف از این سفر را تجدید میثاق با شهدا و آشنایی جوانان با فرهنگ جبهه و شهادت عنوان و اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای است که امروز باید آن را به نسل جوان انتقال داد.
وی در ادامه افزود : دشمن امروز فهمیده است که با جنگ سخت نمی تواند ما را شکست دهد و در صدد آن بر آمده است که ارزشهای انقلاب و دفاع مقدس را از بین ببرد.
کاویان خاطر نشان کرد: علت دشمنی با انقلاب اسلامی و راهیان نور حرکت در مسیر ارزشهاست که ما را از خطرات مصون می سازد.
معاون آموزشی مرکز علمی کاربردی گرگان یادآورشد: وجب به وجب این خاک با شجاعت ها ، با استقامت ها و با از خود گذشتگی های بی نظیر جوانان و نوجوانانی که به دنبال الگوی عملی دفاع مقدس هستند روبرو بوده است
الازمنی با اشاره به اینکه 120 نفر از دانشجویان دختر استان گلستان در این منطقه حضور دارند، افزود: امسال برای نوزدهمین بار است که به همراه دانشجویان به این مکان مقدس آمده ام و ثمره این حضور اشتیاق این عزیزان برای شرکت دوباره در این سفر معنوی می باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها