راوی راهیان نور تاکید کرد

فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان

راوی راهیان نور گفت: فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان است.
کد خبر: ۸۸۴۰۶۲۵
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴

احمد احدی زائر راهیان نور در گفت‌و گو با خبرنگار بسیج استان مرکزی در منطقه اهواز با اشاره به اینکه یکی از اهداف راهیان نور آشنایی نسل جوان با آثار و ارزشهای دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بین آنان دانست و گفت: تاکنون و بعد از دفاع مقدس ثابت شده است که یکی از بهترین گزینه های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی حضور جوانان و نوجوانان در مناطق عملیاتی و آشنا شدن آنها با فرهنگ دفاع مقدس و شهدای والامقام است.

احدی در پاسخ به سوال خبرنگار بسیج که چه افرادی به دنبال کمرنگ ساختن دفاع مقدس است؟ گفت: دو گروه هستند که می خواهند دفاع مقدس و ارزشهای آن به فراموشی سپرده شود، گروه اول افراد غافل و جاهلی هستند که نسبت به دفاع مقدس، قدرت و منزلت جمهوری اسلامی ایران بی توجه هستند و نمی خواهند که نیروهای الهی و ارزشی پیشرفت کنند و گروه دوم هم کسانی هستند که به عمد و از روی آگاهی دفاع مقدس و ارزشهای نهفته آن را مخالف منافع مادی خود می دانند و می گویند که منافع ما در راستای استکبار جهانی است و به جای ترویج دفاع مقدس به دنبال ترویج فرهنگ پوسیده ظالمان، مستکبران و پادشاهان خائن با تبعیت از فرهنگ غرب‌گرا هستند.

این راوی راهیان نور نتیجه نشر فرهنگ دفاع مقدس را آشنایی نسل جوان با فرهنگ استکبارستیزی و ایجاد روحیه ایثار، شهادت، شجاعت، خودباوری و رشد کمال عنوان کرد و افزود: عدم نشر فرهنگ دفاع مقدس توسط عاملان و جاهلان چیزی جز انحطاط استکبار محوری، ذلت و عقب افتادگی نیست.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان راهیان نور اشاره داشت و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند بهترین راه برای گسترش این فرهنگ نشر کتاب، استفاده از هنر، روایتگری میدانی، تولید مستند است.

احدی در پاسخ به سوال خبرنگار که راویان اعزامی با کاروان راهیان نور چه افرادی هستند، تاکید کرد: دو قشر هستند که کار راوی‌گری را در این سفرها انجام می دهند، قشر اول فرماندهان، رزمندگان دفاع مقدس هستند و گروه دوم نیز افرادی هستند که دوره‌های راویتگری را به صورت مقدماتی و تخصصی گذرانده و برای آنها کارت روایتگری صادر شده است.

وی با تأکید بر اینکه راهیان نور، ابتکاری بسیار بزرگ و مهم و یک فناوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است، گفت: تنها راه مقابله با طراحی‌های فرهنگی بدخواهان، تولید فرهنگی و استفاده از ثروت غنی و سرچشمه‌ قوی دوران دفاع مقدس در همه‌ عرصه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات