خبرهای داغ:
رئيس هيئت اجرايي شهرستان شاهرود:

۱۵۰ نفر داوطلب در انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا شهرستان شاهرود ثبت نام نمودند

هاشمی گفت: شمار ثبت نام كنندگان در اين دوره از انتخابات شوراهاي شهر و روستا در ۴ روز ابتدايي به۱۵۰ نفررسيد.
کد خبر: ۸۸۴۱۲۰۱
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود،سیدمحمدرضا هاشمی درپايان روز چهارم ثبت نام گفت: با نام نويسي اين تعداد داوطلب، شمار ثبت نام كنندگان در اين دوره از انتخابات شوراهاي شهر و روستا در ۴ روز ابتدايي به۱۵۰ نفررسيد. رئيس حوزه انتخابيه شهرستان شاهرود همچنين افزودند: از اين تعداد داوطلب نام نويسي شده ۵۴ نفر در حوزه شهري و مابقي در حوزه روستايي هستند.

وی خاطرنشان كرد: تاكنون ۱۴نفر از ثبت نام كنندگان را بانوان تشكيل مي دهند كه۷نفر در حوزه شهري و ۷ تن در حوزه روستايي نام نويسي داشته اند.

رئيس حوزه انتخابيه شهرستان شاهرود با تاكيد بر اينكه داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا به دليل جلوگيري از ازدحام جمعيت، نام نويسي را به روزهاي آخر موكول نكنند افزود: نام نويسي از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در فرمانداري ها و بخشداري ها تا پايان روز يكشنبه ۶ فروردين انجام خواهد شد.

رييس هيات اجرايي حوزه انتخابيه شهرستان شاهرود در ادامه افزود:از داوطلبان خواهشمنديم تا قانون را خوب مطالعه كنند و با مدارك كامل اقدام به ثبت نام كنند، زيرا نداشتن حتي يك مدرك امكان ثبت نام از داوطلبان وجود ندارد.

مهندس هاشمي همچنين با بيان اين مطلب كه گواهي عدم سوءپيشينه جهت طي روند ثبت نام الزامي است تاكيد كرد: دفاتر پليس +۱۰ در اين مدت ثبت نام فعال هستند و داوطلبان مي توانند گواهي عدم سوپيشينه را دريافت كنند، كساني كه به دفاتر پيشخوان مراجعه و پيش ثبت نام مي كنند يك مرحله از فرآيند انتخابات جلوتر خواهند بود.

قابل ذكراست روند اجرايي و برقراري نظم در محل ستاد انتخابات شهرستان شاهرود نيز به گونه اي است كه داوطلبين به راحتي با راهنمايي هاي انجام شده روند ثبت نام را دنبال كرده و به پايان مي رساندند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها