مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله

اعزام 90 نفر از بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله به مناطق عملیاتی/راهیان نور، انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان است

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله از اعزام اولین کاروان خانوادگی بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: زائران راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۸۴۱۷۵۵
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

دکتر صابر جباری مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ تقویت روحیه انقلابی، دینی و ولایت‌مداری را از اهداف مهم اعزام کاروان‌های راهیان نور دانست و گفت: یکی از نیازهای جامعه ما انتقال فرهنگ شهدا و دلاورمردی‌های دوران دفع مقدس به نسل جدید است تا آنان نیز ضمن آشنایی با تاریخ و افتخارات این کشور، بصیرت خود را افزایش داده و در راستای تحقق منویات رهبری گام بردارند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور یکی از ابزارهای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: زائران راهیان نور، پیام رسانان و انتقال دهندگان واقعی ارزش‌های شهدا به نسل جوان و آیندگان انقلاب اسلامی هستند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله تصریح کرد: اعزام خانواده‌ها در ایام نوروز به مناطق عملیاتی یک سفر سیاحتی و معنوی است که به ترویج فرهنگ ایثاروشهادت کمک می کند و امیدواریم با رفتن به زیارت شهدا و شناخت جانفشانی‌های آنان ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

جباری در ادامه از اعزام اولین کاروان راهیان نور بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله خبر داد و گفت: اولین کاروان راهیان نور این قشر روز 6 فروردین‌ماه برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس عازم مناطق عملیاتی جنوب شدند تا از مناطق فتح المبین، فکه، هویزه، دهلاویه، شلمچه و بسیاری دیگر از این مناطق بازدید کنند.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت تعداد 90 نفر از بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله از جمله پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و سایر اعضای حوزه سلامت در قالب راهیان نور خانوادگی به استعداد دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: هزینه و اعتبار این اردوهای معنوی از طریق سرانه و دانشگاه علوم پزشکی تامین شده از این‌رو برای اعزام‌ها با مشکلات تامین اعتبار مواجه نبودیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات