نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی:

شعار سال نقشه راه / تحقق تولید و اشتغال به دور از سیاسی کاری

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شعار امسال با همدلی و همت مسئولان و مردم باید به نحو احسن تحقق یابد، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج کشور از مشکلات بویژه بحث تولید و ایجاد اشتغال است.
کد خبر: ۸۸۴۱۸۶۱
|
۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶

فردین فرمند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: نگاه رهبری به حل مشکلات کشور بی نظیر و به عنوان یکی از مدرن ترین نقشه راه اقتصادی می باشد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج همه منابع و امکانات کشور در مسیر سیاست کلی اقتصاد مقاومتی به ویژه تولید و اشتغال، خواهد توانست مسیری روشن و ثمر بخش در راه پیشرفت و توسعه کشور به شمار آید.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم عزم جدی دولتمردان در راستای حرکت بی وقفه در مسیر تحقق شعار سال، افزود: در سال های گذشته کشور شاهد تغییر و تحولات بسیاری بود که نقاط قوت و ضعف آن می باید مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار گیرد.

فرمند بر نقش نظارتی و قانون گذاری مجلس شورای اسلامی در مسیر تحقق شعار سال اشاره و بیان کرد: کشور ما از نظر ذخایر و نیروی انسانی بسیار غنی می باشد که نیازمند برنامه ریزی منسجم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: تمرکز بر روی اهداف خاص و خدمت به دور از سیاسی کاری در کنار قانونگذاری دقیق و کارشناسی، نتیجه ای مطلوب خواهد داشت.

این نماینده مجلس همچنین به بحث بیکاری شدید در حوزه انتخابی شهرستان میانه اشاره کرد و گفت: اگر تنها بتوانیم در سال پیش رو مشکلات واحدهای نیمه فعال را حل کنیم خواهیم توانست برای بیش از هزار نفر شغل ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار