خبرهای داغ:
معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر مطرح کرد

اجرای کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» در نقاط مختلف کشور

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» امسال به صورت گسترده در سه قسمت در کشور در حال اجرا است.
کد خبر: ۸۸۴۱۹۵۹
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
اجرای کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» در نقاط مختلف کشور
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مسعود آسیما معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با بازدید از هفت پایگاه طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان قم، فعالیت‌های جوانان جمعیت هلال احمر را مورد ارزیابی قرار داد.

پست شهید روحانی، پست شهید دل آذر در جوار مسجد مقدس جمکران، پست ستاد تسهیلات زائرین در فرمانداری قم، پست ستاد جمعیت هلال احمر، پست عوارضی قم کاشان و پست عوارضی قم تهران از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید آسیما معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

آسیما در پایان بازدید خود از فعالیت‌های پست‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان قم در جمع خبرنگاران در خصوص ارزیابی خود از فعالیت‌های این پست‌ها گفت: در این بازدید شاهد حضور داوطلبانه جوانان قمی برای خدمت رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی بودم و از فعالیت‌های این جوانان لذت بردم و از آن‌ها انرژی گرفتم.

وی ادامه داد: اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در استان قم قابل تحسین است، جوانان قمی در اجرای این طرح خلاقیت داشتند. تفاوت در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی را در بخش‌های مختلف پست‌های جوانان جمعیت هلال احمر در استان قم حس کردم.

معاون جوانان و دانشجویی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» امسال به صورت گسترده در سه قسمت در کشور در حال اجرا است. عموم مردم می‌توانند که میثاق نامه این کمپین ملی را امضا کنند، یکی از راه‌های پیوستن به کمپین «نه به تصادفات جاده ای» شرکت در مسابقه پیامکی بهرفت است.  

آسیما با اشاره به حضور جوانان در اجرای طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی اظهار کرد: از جوانان جمعیت هلال احمر برای حضور در اجرای این طرح ملی و نیز تلاش برای فرهنگ سازی در زمینه کاهش تصادفات تشکر می‌کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم با گسترش کمپین ملی «نه به تصادفات جاده ای» بتوانیم در زمینه رعایت نکات ایمنی و قوانین ساده راهنمایی و رانندگی در میان مردم فرهنگ سازی کنیم و بتوانیم که آمار تصادفات را در ایام نوروز به حداقل برسانیم.
ارسال نظرات