خادم شهدای اروندکنار در گفتگو با بسیج:

خادم بودن توفیقی که شهدا نصیبم کردند

خادم شهدای اروندکنار گفت: اولین سالی است که به عنوان خادم شهدا ادای دین می کنم و معتقدم این توفیقی است که شهدا خود نسبت به من عنایت داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۲۰۹۱
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اروندکنار یکی از بخش‌های شبه جزیره آبادان که در ۴۸ کیلومتری جنوب شرق آبادان و در انتهای جاده آبادان واقع شده است. این منطقه شاهد یکی از موفق‌ترین و بزرگترین نبردهای دوران دفاع مقدس بوده است.

عملیات والفجر ۸ که غواصان خط‌ شکن شبانه از اروندرود گذشته، خط دشمن را شکستند و موفق به آزادسازی منطقه فاو شدند و ضربه مهلکی بر ارتش بعث عراق وارد کردند.

در بیستم دی‌ماه سال ۱۳۶۴ غواصانی که با سربندهای یا زهرا(س) غرور انگیزترین روزهای عاشقی خود را که با رشادت و دلیری وصف ناپذیر عجین شده بود را به منصه ظهور رساندند.

یکی از خواهران خادم شهدا در اروندکنار در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ با بیان اینکه زاده این اروند است، گفت: با وجود اینکه متولد اروندکنار هستم ولی در مدتی که به عنوان خادم شهدا در این منطقه به زائران شهدا خدمت می کنم خیلی چیزها یاد گرفتم.

وی افزود: اولین سالی است که به عنوان خادم شهدا ادای دین می کنم و معتقدم این توفیقی است که شهدا خود نسبت به من عنایت داشتند.

این خادم شهدا منطقه عملیاتی والفجر 8 تصریح کرد: خادم شدن من قصه‌ای دارد که از بیان آن معذور هستم ولی مهم‌ترین هدفی که از ادای دین به عنوان خادم شهدا دارم این است که با حضور در این مناطق با شهدا احساس نزدیکی می‌کنم.

وی ادامه داد: حضور در این منطقه و نزدیکی با شهدا باعث می‌شود نور خدا را بیشتر حس کنم چراکه شهدا در راه خدا و به سمت نور الهی حرکت کردند اگر ما هم با شهدا احاساس نزدیکی کنیم بی‌شک بهتر قدرت خدا را درک خواهیم کرد و احساس نزدکی می‌کنیم.

این خادم شهدای اروندکنار تصریح کرد: امروز که هجمه فرهنگی دشمن بیش از گذشته است و با گستردگی فضای مجازی نسل جوان را هدف قرار داده وظیفه سنگینی را بر عهده داریم، اینکه با حفظ حجاب و غیرت دینی مدافع اسلام باشیم و به دشمنان نشان دهیم که ما سربازان امام زمان(عج) هستیم.

وی با اشاره به اثرگذاری اردوهای راهیان نور بر نسل جوان در راستای ترویج فرهنگ مقاومت تصریح کرد: نسل جوان انقلاب که دوران جنگ را درک نکرده‌اند با حضور در مناطق عملیاتی نسبت به رشادت‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس آشنا می‌شوند، شهدایی که در آن مقطع زمانی همسال ما بودند و خیلی‌هاشان در سنگر علم حضور داشتند ولی برای هدف خاص که دفاع از اسلام بود راهیی جبهه‌های حق علیه باطل شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات