خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه گرگان ؛

اعزام 2300 گرگانی به اردوهای راهیان نور

علی دیلم کتولی : 2300 نفر از مردم شهید پرور شهرستان گرگان در سال 95 به اردوهای راهیان نور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۴۲۲۸۰
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سرهنگ دوم پاسدار علی دیلم کتولی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد : تعداد 2300 نفر از مردم شهید پرور شهرستان گرگان در سال 95 در قالب اردوهای دانش آموزی ، محلات  و خودروهای شخصی به راهیان نور غرب ، شمالغرب و جنوب کشور اعزام شدند.
وی همچنین حرکت راهیان نور را حرکتی مقدس خواند و گفت : قدم گذاشتن در قدمگاه شهدا سعادتی بزرگ است که در طول سال برای هر فرد یکبار اتفاق می افتد و این حرکت به خاطر وجود خونهای پاک ریخته شده شهیدان مقدس و قابل ستایش است.
دیلم درادامه اذعان کرد : هرفردی که دل در گرو انقلاب اسلامی و آرمانهای دفاع مقدس دارد بر خود وظیفه می داند که سالی یکبار هم که شده به یادمانهای دفاع مقدس در جنوب کشور سری بزند و با آرمانهای امام و شهیدان عهد و پیمانی دوباره ببندد.
جانشین سپاه ناحیه گرگان در پاسخ به این سوال که درس بزرگ راهیان نور به زائرین چیست ؟ گفت :مهمترین پیام و درس این حرکت بزرگ فرهنگی ایستادگی در برابر ظالم و اطاعت کردن از ولی فقیه و اعتماد کردن به وعده های الهی که ان تنصرالله ینصرکم هر کس خدا را یاری بکند خدا نیز او را یاری می کند و این آیه شریفه بارها و به مراتب در دفاع مقدس ما به منسه ظهور نشست.
وی در پایان با اشاره به شعار راهیان نور سال 96 خاطر نشان کرد : یک فرد انقلابی باید دارای روحیه استکبار ستیزی ، ولایت مداری ، روحیه جهاد و کار فی سبیل الله داشته باشد و مردم عزیز ما باید توجه کنند در انتخابات سال 96 به کسانی رای بدهند که این روحیه و این ویژگی ها را داشته باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها