جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت:

12 فروردین روز سربلندی ملت ایران است

سرهنگ پاسدار گلشن زاده گفت: یوم الله 12 فروردین 1358روز غرور، سرافرازی و سربلندی و احقاق حق ملت مسلمان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۴۲۵۰۱
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶

جانشین فرماندهی سپاه روح الله گفت:یوم الله 12 فروردین ثبت برگ زرینی دیگر در تاریخ مجاهدت های استقلال‌ طلبانه و آزادیخوهانه بشری است که می توان به جرأت آن را در تاریخ معاصر بی نظیر دانست.

وی افزود: تا‌کنون هیچ رفراندمی در این سطح و با این گستردگی و اهمیت در یک کشور اتفاق نیفتاده است.

وی با اشاره به گذشت 35 سال از عمر نظام اسلامی گفت: ایران هم اکنون در اوج عزت، قدرت و افتخار قرار دارد و به همین دلیل مورد حسد و کینه دشمنان قرار گرفته است.

سرهنگ پاسدار گلشن زاده در مورد الگوگیری کشورهای منطقه و دنیا از انقلاب اسلامی تصریح کرد: کشورهای منطقه چون مسیر انقلاب اسلامی را رصد کرده و دیدند یک کشوری این مسیر را تجربه کرده و به جلو رفته، به پا خاستند و با علم به قرار گرفتن موانع پیش روی انقلاب، حرکت خود را ادامه دادند.

وی اضافه کرد: 12 فروردین که ریشه و اصل انقلاب اسلامی بود، خط و خطوط کشور را مشخص کرد.

جانشین فرماندهی سپاه روح الله در خصوص دشمنان نظام و انقلاب گفت: انقلاب اسلامی به مسیر خود بدون هیچ وابستگی ادامه می دهد و به همین دلیل دشمن نمی تواند این نظام را تحمل کند.

وی خاطر نشان شد: دشمنان نظام و انقلاب با انواع توطئه ها در صدد نابودی نظامی هستند که مردم در انتخاب آن با بیش از 98 درصد رای آری آن را قبول کردند لذا دشمنان کاری از پیش نمی توانند برند و این نظام تثبیت شده و به حرکت خود ادامه می دهد.

وی در پایان گفت: باید برای نسل های جوان بزرگی و شکوه این روز بخوبی تبیین شود و این کار باید با همت همگانی صورت گیرد.

ارسال نظرات