خبرهای داغ:

تحقق شعار سال نیازمند مشارکت و تلاش آحاد جامعه است

امام جمعه روانسر گفت: تحقق شعار سال نیازمند مشارکت، همراهی و تلاش آحاد جامعه است و و تنها وظیفه دولت نیست.
کد خبر: ۸۸۴۲۸۱۹
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
ماموستا ملا عبدالله غفوری روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، با بیان اینکه برای تحقق این مهم؛ مردم، تولید کنندگان و مسئولان نقش اصلی را بر عهده دارند، افزود: مردم باید با مصرف کالاهای ایرانی، تولید کنندگان با تولید کالاهای با کیفیت و مسئولان نیز با حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان زمینه رونق تولیدات داخلی و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: مسئولان وظیفه ای سنگین در تحقق شعار (اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ) دارند و باید در این راستا تدبیر و برنامه ریزی لازم را داشته باشند.
امام جمعه روانسر از اقتصاد مقاومتی به عنوان یک راهکار مهم برای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور نام برد و ادامه داد: بهبود معیشت و رفاه مردم، رونق تولیدات داخلی، مهار تورم و فساد اقتصادی از مهمترین نتایج عملی شدن اقتصاد مقاومتی است.
ماموستا غفوری با بیان اینکه ملت ایران باید به توانایی خود تکیه کند و با در پیش گرفتن اقتصاد مقاومتی قدرت خود را در عرصه جهانی افزایش دهد، اضافه کرد: در این برهه حساس، ترویج اقتصاد مقاومتی موثرترین راهکار مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهای اقتصادی دشمنان است تا تحریم را به فرصت تبدیل و جامعه در مسیر بالندگی و شکوفایی حرکت کند.
وی موفقیت در حوزه تولید و اشتغال را نیازمند بکارگیری بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: امروزه تحقق تولید و اشتغال در کشور ما با در اختیار داشتن نیروی کار آماده و وجود زیرساخت های فراوان امکان پذیر به نظر می رسد.
امام جمعه روانسر با اشاره به بینش و اشراف همه جانبه مقام معظم رهبری بر تمامی مسائل و ارائه مسیری برای سعادت جامعه، عنوان کرد: دولت و ملت باید با همدلی و همزبانی و اقدام و عمل در راستای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل تلاش کنند.
ارسال نظرات