خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی:

خوش‌بيني به آمریکا جاهلانه است/خباثت آمریکا‌یی‌ها در برجام کاملا روشن شد

یکی از مراجع تقلید با بیان اینکه خوش‌بيني به آمریکا جاهلانه است گفت: امروز آمریکا بیشترین دشمنی را با ایران اسلامی دارد، چون ایران در صف اول استکبار ستیزی و عامل وحدت نیروهای مقاومت منطقه قرار دارد.
کد خبر: ۸۸۴۲۹۴۲
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
خوش‌بيني به آمریکا جاهلانه است/خباثت آمریکا‌یی‌ها در برجام کاملا روشن شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی امروز در درس خارج فقه خود ضمن تبریک اعیاد ماه رجب، این ماه را مقدمه‌ای برای ماه مبارک رمضان دانست و اعمال این ماه را بسیار مهم توصیف کرد و ضمن توصیه به طلاب اظهار کرد: طلاب و فضلا از فرصت گرانبهای ماه رجب بهره برداری لازم را داشته باشند.

این مرجع تقلید با اشاره به وضعیت فعلی جهان اسلام تاکید کرد: متاسفانه دشمن با ایجاد تفرقه و اختلاف و ساختن فرق دروغین مثل وهابیت و پرورش تکفیری و سلفی ضربه بزرگی به مسلمانان زده است؛ امروز طلاب و دانشمندان جهان اسلام باید با ایجاد وحدت و همدلی و پاسخ به شبهات ایجاد شده از سوی دشمن به این مسائل پایان دهند، شیعه و سنی وظیفه دارند این گروهای افراطی را معرفی و از آنان اعلام برائت کنند.

وی افزود: مسلمان باید بدانند که عامل همه این مشکلات، استکبار جهانی یعنی آمریکاست و ما نباید از دشمن درجه یک مسلمانان یعنی آمریکای جنایتکار غافل باشیم.

آیت الله نوری همدانی گفت: آمریکا با ایجاد گروه‌های تکفیری و کمک به ایادی خود در منطقه و ایجاد جنگ و خونریزی در یمن و بحرین می‌خواهد حاشیه امنی برای صهیونیست‌ها درست کند تا بتواند به تجاوز و ظلم و ستم خود ادامه دهند بنا بر این وظیفه اول مسلمین وحدت و دشمن شناسی است.

وی در پایان گفت: امروز آمریکا بیشترین دشمنی را با ایران اسلامی دارد و چون ایران در صف اول استکبار ستیزی و عامل وحدت نیروهای مقاومت منطقه است بنا بر این حمله اولیه آنان از جنبه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی به ایران است؛ خوشبینی به آمریکا جاهلانه است و در جریان برجام و تمدید تحریم‌های اخیر آنها نشان دادند که در اوج خباثت هستند و هیچ پایبندی به قرارداد و توافق ندارند.

ارسال نظرات