خبرهای داغ:
کارشناس مسائل استراتژیک:

نسخه وادادگی به غرب را تجویز نمی کنیم/ جنگ، جنگ استراتژی هاست/ رهبر انقلاب بزرگترین استراتژیست جهان

دولتمردان از دیپلماسی پناهندگی استفاده می کنند در حالی که استراتژی ما این نسخه را تجویز نمی کند. دولتمردان ما قویا به دنبال نزدیک شدن به اروپا از جنس وادادگی نسبت به غرب هستند.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۱۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه متلاشی شدن غرب از کالیفرنیا آغاز خواهد شد که قطب اقتصادی آمریکا است افزود: برنمی تابد که مردم کالیفرنیا زیر یوق کارترها باشند پس با برخی از ایالت ها متحد می شوند و این آهنگ جدایی و فروپاشی ایجاد شده است.

وی گفت: باید جا بیفتد که چرا برخی از دولت ها از طرح سازش به عنوان برد برد دفاع می کنند. آمریکایی ها قبل از ورود به قرن جدید متوجه فروپاشی غرب شده بودند. قشون کشی به سمت جهان اسلام بخشی از درک آنان از فروپاشی است.

دکتر متولیان با اشاره به فروپاشی غرب و اینکه آمریکایی ها به خوبی از آن مطلع اند یادآور شد: جرج بوش پسر را پای کار آوردند و به بهانه مبارزه با تروریست، افغانستان و عراق را گرفتند و قرار بود تا سال 2007 ایران را فتح کنند و قشون کشی کنند که موفق نشدند و هجوم ها با شکست مواجه شد.

وی اضافه کرد: در داخل آمریکا آثار وخامت اقتصادی در قالب بزرگترین سونامی اقتصادی در دهه اخیر خودنمایی کرد و شرکت ها و بانک های بزرگ ورشکست شدند.

وی ابراز داشت: جنبش مقابله با وال استریت در آمریکا منجر شد که آمریکایی ها چاره ای ندیدند جز اینکه استراتژی خودشان را تغییر دهند و تبدیل به نگاه به درون و جنگ های نیابتی در منطقه غرب آسیا شود و نفوذ و فروپاشی از درون را برای ایران دنبال کردند.

آمریکا در تروریسم تکفیری و جنگ های نیابتی نتوانسته جبهه مقاومت اسلامی را از پای درآورد

کارشناس مسائل استراتژیک اظهارداشت: در کارگاه پدر ژپتو عروسکی چوبی به نام اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا درست کردند که سیاه پوست، مادرش یهودی، پدرش مسلمان و اسمش حسین بود.

وی خاطرنشان کرد: اوباما توسط کلینتون وزیر امور خارجه سابق آمریکا در منطقه تروریست ها را سازماندهی کرد و بعد از آن جبهه النصره و داعش را ایجاد کردند و ایران را درگیر با رژیم صهیونیستی دیگری کردند.

متولیان یادآور شد: ایران با معضلی به نام داعش رو به رو شد و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران افزوده شد.

وی اظهارداشت: آمریکایی ها علاوه بر اینکه در تروریسم تکفیری و جنگ های نیابتی نتوانستند جبهه مقاومت اسلامی را در منطقه از پای درآورند؛ غزه به استقلال رسید و حریم دریایی غزه به رسمیت شناخته شد.

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه بعد از اوباما عده ای روی کار آمدند که قدرت تحلیل سیاسی را ندارند گفت: امروز غرب در مشکلات خودش دست و پا می زند و مجبور است قیافه بگیرد تا اسرائیل را حفظ کند.

وقت امتیازگیری است نه امتیاز دهی

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما بهترین شرایط را داریم، وقت امتیازگیری است نه امتیاز دهی، وقت آفند است نه پدافند و وقت تک است نه پاتک.

متولیان اظهارداشت: مذاکره با آمریکا چه ثمری در داخل کشور برای ما داشته که در عرصه بین الملل بخواهد داشته باشد؟ تقریبا هیچ. تمام خط حمایتی طرف مذاکره کننده با ایران به سمت رژیم صهیونیستی بود.

میوه شجره طیبه، پیروزی خط مقاومت در حلب است

وی با بیان اینکه موج سوم مقاومت محصول پیروزی ما در حلب است متذکر شد: دولتمردان ما بی توجه اند که میوه شجره طیبه، پیروزی خط مقاومت در حلب است و این میوه مطمئنا به بار خواهد نشست.

کارشناس مسائل استراتژیک افزود: ترامپ از استراتژی شومن احمق وارد میدان می شود. ساکن وال استریت است و محبوبیت ندارد اما باهوش اقتصادی است. از دل سرمایه داران شعارهایی سر می دهد که مقبولیت مردمی دارد.

ترامپ انقلاب تقلبی از جنبش تقلبی بر علیه سرمایه داری است

وی با بیان اینکه سرمایه داران آمریکایی فهمیدند اگر خودشان علیه خودشان انقلاب کنند بهتر است عنوان داشت: ترامپ انقلاب تقلبی از جنبش تقلبی بر علیه سرمایه داری است که انقلاب مردمی سرکوب شود.

متولیان با بیان اینکه اروپایی ها از استراتژی تونل وحشت نام می برند که در این ترس، اگر کسی به بهشت و جای آرامش دعوت کنند.

محال است آمریکا با ما وارد جنگ شود

وی با تاکید براینکه محال است آمریکا با ما وارد جنگ شود گفت: اروپایی ها، انگلیسی ها و رادیو بی بی سی خطر ترامپ را برای ما بزرگ می کند که " آمریکا حمله خواهد کرد". بی تردید جنگ نخواهد شد.

متولیان با بیان اینکه می خواهند آدرس غلطی دهند که به نفع شماست که برای در امان ماندن از جنگ، با اروپا وارد مذاکره شوید تصریح کرد: اخبار نگران کننده می شنویم. دولتمردان ما قویا به دنبال نزدیک شدن به اروپا از جنس وادادگی نسبت به غرب هستند.

استراتژی ما نسخه وادادگی به غرب را تجویز نمی کند

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: در حالی که استراتژی ما این نسخه را تجویز نمی کند اما دولتمردان از دیپلماسی پناهندگی استفاده می کنند یعنی برای در امان ماندن از خطر غرب به غرب پناه ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در انتقال کانون قدرت از غرب به شرق در دنیای بلا زده با استراتژی نگاه به درون و بازسازی توانمندی های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ما است.

متولیان تاکید کرد: فرصت طلایی است ما می توانیم در این تبدیل کانون از غرب به شرق از برخی کشورها امتیاز بگیریم. این حمایت واقعی از فلسطین، خط مقاومت و جهان اسلام در مقابل غرب است.

وی اظهارداشت: آقای ترامپ بازی آغاز کرده و آدرس غلط به پوتین می دهد که با او در جهان دو قطبی مایل است تعامل برقرار کند. مایل است روسیه را به جای چین بگیرد تا چین که قطب اقتصادی است را از میان بردارد و سازمان ملل متحد به چین منتقل کند.

جنگ، جنگ استراتژی ها است

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان اینکه جنگ، جنگ استراتژی ها است و ما باید استراتژی خودمان را داشته باشیم گفت: غفلت از جبهه مقاومت در جهان اسلام و غرب آسیا به ضرر جمهوری اسلامی است و قلب این خط مقاومت فلسطین اشغالی است. غفلت از این جبهه کمک به رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه غرب متلاشی شود رژیم صهیونیستی هم متلاشی می شود متذکر شد: غفلت از جبهه مقاومت فلسطین کمترین پیامد آن کمک به رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها است.

رهبر انقلاب بزرگترین استراتژیست جهان است

متولیان تاکید کرد: همه اینها از برکت وجود رهبری امام خامنه ای(حفظه الله) است . بی تردید رهبر انقلاب بزرگترین استراتژیست جهان است. ایشان ابر استراتژیک مسلم جهان است که خط مقاومت کل جهان را مدیریت می کند.

وی ادامه داد: همان طور که رهبری پیش بینی کردند شکی نیست که این بیداری اسلامی امروز از منطقه اسلامی به کشورهای غیر اسلامی و در قلب آمریکا منتقل می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها