خبرهای داغ:
مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

محکومیت بیش از 4 میلیارد ریالی واحدهای صنفی متخلف در همدان

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان گفت: 930 فقره پرونده با بیش از 4 میلیارد و 296 میلیون ریال محکومیت در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل و رسیدگی شده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۲۹۷
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

علیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سازمان تعزیرات حکومتی استان همدان اظهار داشت: این طرح از 28 بهمن ماه سال 95 تا 15 فروردین ماه سال جاری برگزار شد.

وی عنوان کرد: در این طرح 197 اکیپ صبح و بعد از ظهر در سطح شهرستان همدان و سایر شهرستان‌های استان فعالیت داشته‌اند.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: در این طرح واحدهای سفال لالجین، رستوران‌ها، مجتمع‌های خدماتی بین راهی، پایانه مسافربری، نانوایی‌ها، پوشاک، کیف و کفش، پارکینگ‌های عمومی، هتل‌ها، فست‌فودها، مراکز تفریحی توریستی و مراکز توزیع میوه، شیرینی و آجیل و... بازرسی شدند و همچنین کالاهای خارجی غیرمجاز تحت نظارت قرار گرفتند.

وی ادامه داد: حاصل تلاش همکاران ما در اجرای این طرح کشف و انهدام بیش از 800 هزار عدد انواع مواد محترقه، کشف و ضبط بیش از 15 هزارو 400 کیلوگرم بادام هندی و تخمه آفتابگردان قاچاق و کشف وضبط بیش از 3 هزار کیلوگرم گردوی خارجی بود.

حسن‌پور تصریح کرد: همچنین در این طرح مقادیری لوازم خانگی قاچاق ازقبیل لباسشویی، تلوزیون ال ای دی و ظروف آشپزخانه قاچاق کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف و امحاء مقادیری شیرینی فاسد و رنگ خوراکی غیرمجاز گفت: کشف و امحاء مقادیری گوشت فاسد و مقادیری مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، بیش از 300 کیلوگرم مواد اولیه تهیه بستنی، سس وآبلیمو و موارد دیگر نیز انجام شد.

مديركل تعزیرات حکومتی استان همدان با اشاره به بازرسی از یک هزار و 195 واحد صنفی در این طرح عنوان کرد: در مجموع 930 فقره پرونده با بیش از 4 میلیارد و 296 میلیون ریال محکومیت در طرح نوروزی تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل و رسیدگی شده است.

وی در ادامه از همکاری صمیمانه سازمان های صنعت، معدن وتجارت، میراث فرهنگی، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، نیروی انتظامی و اتاق اصناف و به خصوص مردم عزیز و فهیم استان تقدیر و خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی 300000135 و تارنمای t135.ir آماده دریافت گزارشات مردمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات