خبرهای داغ:
مسئول فوریت های پزشکی کبودراهنگ خبر داد

مشارکت بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در کبودراهنگ

مسئول فوریت های پزشکی کبودراهنگ گفت: بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در امر عملیات امداد ونجات در طرح امداد نوروزی مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۶۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
داود مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کبودراهنگ با اشاره به عملکرد تکنسین های فوریت های پزشکی در طول تعطیلات نوروزی اظهار کرد: این واحد با مستقر شدن در جاده های مواصلاتی بین شهری و نقاط پر تردد شهرستان توانستند بیش از 360 بیمار و 173 مصدوم را انتقال دهند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز بیش از 2 هزار نفر ساعت استقرار کادر تکنسین های پزشکی در محل های پرتردد و حادثه خیز داشتیم، افزود: مدت زمان رسیدن بر محل حادثه نسبت به سال گذشته در ایام نوروز به 6 دقیقه کاهش داشت.

مسئول فوریت های پزشکی کبودراهنگ با اشاره به مشارکت بیش از 8 پایگاه فوریت های پزشکی در امر عملیات امداد ونجات در طرح امداد نوروزی عنوان کرد: تکنسین های پایگاه جاده ای روعان با برپایی چادر سلامت در ورودی استان بصورت شبانه روزی پاسخگوی مراجعین و مهمانان نوروزی بود.

وی درخصوص ماموریت های صورت گرفته در اجرای طرح امداد نوروزی گفت: 40 ماموریت مربوط به تصادف جاده ای بوده که با اقدام سریع و به موقع فوریت های پزشکی از بروز موارد ناگوار جلوگیری به عمل آمد.

مرادی در ادامه بیان داشت: طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 با حضور 44 نفر از تکنسین های فوریت پزشکی و 8 دستگاه آمپولانس همزمان با سراسر استان در مسیرهای حادثه خیز و پرتردد در راستای تامین سلامت مسافران نوروزی و ارائه خدمات به حادثه دیدگان انجام گرفت.

وی در پایان از همکاری صمیمانه پلیس راهور در محورهای موصلاتی شهرستان ، مسئولین ، کارکنان تلاشگر اداره راه و شهرسازی در راستای تسهیل در روند خدمات امدادرسانی به مددجویان تقدیروتشکر به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار