/لیگ دسته اول فوتبال/

شکست سنگین ایران جوان مقابل شاگردان پاشازاده

هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی ( ره ) میزبان ایرانجوان بوشهر بودکه این تیم را با شکست بدرقه نمود.
کد خبر: ۸۸۴۳۶۹۴
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی، هفته سی ام رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر امروز پیگیری شد و تیم فوتبال آلومینیوم اراک در استادیوم امام خمینی ( ره ) میزبان ایرانجوان بوشهر بود.
 
آلومینیوم اراک در این دیدار با ترکیب میررسول حسینی، محمد آشتیانی، ابوالفضل قربانی، حسین احمدلو، حامد بصیری، امین پورعلی، حسین مددی، مهدی خلج، محمد آقاجانپور، اویس کرد جهان و محمدعلی اکبرخواه به مصاف ایرانجوان رفت.
 
با شروع دیدار شاگردان پاشازاده از همان ابتدا برتری خود را به حریف دیکته کردند و موفق شدند در دقیقه ۹ توسط محمد آشتیانی گل اول را وارد دروازه ایرانجوان بوشهر کرد.
 
در ادامه و پس از این گل آلومینیوم چندین موقعیت دیگر روی دروازه حریف خلق کرد ولی در این نیمه دیگر توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و با تک گل آلومینیوم دو تیم به رختکن رفتند.
 
با شروع نیمه دوم باز هم ایرانجوان حرفی برای گفتن نداشت و حملات آلومینیوم روی دروازه میهمان خود ادامه پیدا کرد .
 
در دقیقه ۵۹ محمدعلی اکبرخواه در یک موقعیت تک به تک در برابر سعید ابراهیم پور دروازه بان ایرانجوان ناکام بود و بهترین موقعیت نیمه دوم از دست رفت.
 
چند دقیقه بعد از این صحنه مهدی خلج بازیکن جوان آلومینیوم روی یک شوت زیبا گل دوم را وارد دروازه ایران جوان کرد.
 
در ادامه باز هم شاگردان پاشازاده تیم برتر زمین بودند و در دقایق پایانی امین پورعلی گل سوم آلومینیوم را وارد دروازه تیم میهمان کرد.
 
در نهایت تیم فوتبال آلومینیوم موفق شد با پیروزی سه بر صفر برابر ایرانجوان بوشهر به رده هشتم جدول رده بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کند.
 
شاگردان پاشازاده هفته آینده در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران خواهند رفت.
ارسال نظرات