خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان؛

اعتکاف نباید فضای تبلیغات کاندیداها شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: کاندیداها و طرفداران آنها نباید فضای اعتکاف را به فضای تبلیغات تبدیل کنند، بدگویی و یا حمایت از کاندیدا در این مراسم معنوی جایز نیست.
کد خبر: ۸۸۴۳۹۴۹
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت‎الاسلام نوراله ولی‎نژاد ظهر امروز در همایش «این الرجبیون» که در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: اعتکاف فضای معنوی، صمیمی، ذکر و دعا می‎خواهد آنقدر باید ارتباط با خدا نزدیک شود که فرد احساس کند گمشده‎اش را پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی و تلفن همراه به یک آسیب تبدیل شده است، تصریح کرد: تلفن‎همراه اندرویدی ممکن است محاسن داشته باشد اما معایب بسیاری دارد و فرد معتکف را به خود مشغول می‎کند بنابراین تا حد امکان نسبت به منع موبایل اندرویدی در مساجد گلستان اهتمام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: برای کنگره 4 هزار شهید استان گلستان 4 هزار ختم قرآن به مردم استان پیشنهاد شد که 120 هزار ختم قرآن قرائت شد امروز در استان گلستان پیکر پاک دوازدهمین شهید مدافع حرم بر دستان مردم شهیدپرور و ولایتمدار گرگان تشییع شد چه خوب است در ایام‎البیض برای شهدای مدافع حرم و سلامتی مدافعان حرم ختم قرآن قرائت شود.

ولی‎نژاد با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، ابراز کرد: اگر شهدای مدافع حرم در سوریه نمی‎جنگیدند الان در داخل کشور جنگ بود با توجه به اینکه سالروز شهادت حضرت زینب (س) در ایام اعتکاف است و مدافعان حرم برای دفاع از حرم این بانوی بزرگوار عازم سوریه شدند از معتکفان خواسته شود که برای سلامتی و پیروزی این عزیزان بسیار دعا کنند.

وی از دست‎اندرکاران برگزاری مراسم معنوی اعتکاف خواست تا نسبت به مسائل آتش‎سوزی و مسمومیت غذایی جدی پای کار باشند تا شاهد بروز چنین وقایعی نباشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به آستانه برگزاری انتخابات تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنها نباید فضای اعتکاف را به فضای تبلیغات تبدیل کنند، بدگویی و یا حمایت از کاندیدا در این مراسم معنوی جایز نیست.

ولی‎نژاد گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک موضوع مهم و بااهمیت است این به آن معنا نیست که فضای اعتکاف به فضای تبلیغاتی تبدیل شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها