خبرهای داغ:
از سوی فرمانده حوزه عنوان شد

دیدار نوروزی مسئولان حوزه یک بسیج قم با خانواده های معظم 25 شهید/اعزام 17 کاروان به مناطق عملیاتی

فرمانده حوزه یک بسیج شهید ابراهیمی قم از دیدار با خانواده های معظم 25 شهید، اردوهای راهیان نور، سازندگی و سایر برنامه های جهادی همزمان با ایام تعطیلات نوروز 96 خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۲۶
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶

دیدار نوروزی مسئولان حوزه یک بسیج قم با خانواده های معظم 25 شهید/اعزام 17 کاروان به مناطق عملیاتی

حسین درخشان نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تشریح برنامه های حوزه یک بسیج شهید ابراهیمی در ایام تعطیلات نوروز 96 اظهار داشت: در این مدت، پایگاه های حوزه 17 کاروان از زائران به صورت خانوادگی و مجردی و همراه با راویان، سخنرانان و مداحان کشوری به اردوهای راهیان نور اعزام نمودند.

وی اجرای ویژه برنامه بدرقه زائرین بهشت را دیگر برنامه حوزه برشمرد و افزود: از ابتدای اسفند 95 تا پایان تعطیلات نوروز 96 بیش از60 طلبه جهادی به عنوان مبلّغ به اردوی راهیان نور دانشجویی و تعدادی نیز جهت تبلیغ ویژه خادمان شهدا اعزام شدند.

فرمانده حوزه یک شهید ابراهیمی به برگزاری اردوی جهادی درمناطق محروم دزفول اشاره و ابراز کرد: این اردو با هدف اجرای برنامه های سازندگی، فرهنگی و تربیتی بمدت 10روز و با حضور 60 نفر از بسیجیان پایگاه های تابعه حوزه برگزار شد.

وی تهیه و توزیع بسته های متنوع حمایتی و ذبح چهار راس گوسفند و توزیع گوشت قربانی با همکاری خیرین بین محرومان محدوده حوزه، خدمت رسانی فرهنگی و رفاهی بسیجیان حوزه به زوارشهداء در پادگان قدس دزفول و حضور فرمانده حوزه در این پادگان، حضور درمنازل ائمه جماعات منطقه بهمراه روسای کلانتری های مناطق وارکان قرارگاه فرهنگی مساجد حوزه، عیادت از بیماران منسوب به حوزه، جمع آوری کمک های مردمی به جبهه مقاومت، برپایی ایستگاه های صلواتی در مناسبت های مختلف و انجام گشت های عملیاتی در محدوده حوزه با تعامل با کلانتری ها، اسکان زائران حلقات صالحین از استان های دیگر و خدمات رسانی به زائران نوروزی حرم حضرت معصومه(س) را بخش دیگری از برنامه های حوزه یک شهید ابراهیمی با هماهنگی ناحیه بسیج امام حسین(ع) برشمرد.

درخشان نیا در پایان اظهار داشت: یکی از موثرترین و بهترین برنامه های حوزه یک دیدار اعضای شورای حوزه با خانواده های معظم 25 شهید بزرگوار بود که طبق روال همیشگی در راستای تکریم مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انجام شد و آثار و برکات زیادی را نیز در پی خواهد داشت.


ارسال نظرات