خبرهای داغ:
به همت معاونت سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

اولین نشست سیاسی برگزار شد

به همت معاونت سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) اولین نشست سیاسی در سال جدید با حضور کارکنان پایور و وظیفه در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۴۲۵۵
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم،محمد ابراهیمی مسئول سیاسی لشکر عملیاتی در این مراسم به موضوع انتخابات پرداخت و ابراز داشت: در انتخاباتی که در آینده در پیش داریم نظام و انقلاب اسلامی نیاز به حضور حداکثری جامعه در پای صندوق های رأی دارد تا بتوانند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و توطئه گران انقلاب اسلامی بزند.

وی افزود: مردم باید بینش و بصیرت خود را افزایش دهند تا بتوانند کسی را انتخاب نمایند که پایبند به انقلاب اسلامی و گوش به فرمان رهبری باشد اگر چنین کسی را مردم انتخاب نمایند جامعه اسلامی پیشرفت خواهد کرد.

وی درادامه افزود: یک عده قصد دو قطبی کردن کشور را دارند تا بتوانند رأی های انتخابات را به طرف خود جذب نمایند. این هم بستگی به بصیرت و فهم مردم دارد که اتحاد خود را قویتر نمایند و از دو قطبی شدن کشور جلوگیری نمایند. و اگر کشور دچار دو قطبی شدن شود انقلاب اسلامی به خطر خواهد افتاد و آن قدرتی که باید داشته باشد تا بتواند در مقابل توطئه ها و تهدیدات دشمنان بایستد دیگر نخواهد داشت.

ابراهیمی در ادامه بیان داشت: امریکا امروز وضعیت اقتصادی خوبی ندارد حتی کشور سوریه را با آن وضعیت نابسامانی که دارد تهدید نظامی کرد، نتوانست این کشور را شکست دهد. و آنها دنبال بهبود بخشیدن به وضعیت اقتصادی خود هستند

در پایان مراسم ابراهیمی به سوالات حاضرین پاسخ داد.

ارسال نظرات