خبرهای داغ:
امام جمعه سه قلعه:

رابطه با آمریکا هیچ نفعی برای ملت ما ندارد/ 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا

امام جمعه سه قلعه با اشاره به ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با امریکا گفت : از سال های ۱۳۲۰ که سیاست امریکا وارد ایران شد وبه تدریج جای انگلیس خبیث را گرفت در طول این دهه انواع بدی ها و ستمگری ها علیه مردم ایران اعمال کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۶۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱

حجت‌الاسلام والمسلمین کفشی امام جمعه سه قلعه با تبریک میلاد امام محمد تقی و امام علی علیهم السلام اظهارداشت: اهل بیت ما برای دین آمدند و خدمت و تلاش کردند و در راه دین به شهادت رسیدند وظیفه امروز ما پایداری از دین مبین اسلام است . زندگی ائمه و اهل بیت را باید برای خودمان الگو قرار دهیم .

وی عنوان کرد: یکی از مسائلی که میتوان از آن الگو گرفت ساده زیستی اهل بیت است . نه این که همه ما مبتلای به چشم و هم چشمی و تحمل گرایی شویم که نه با دین ما و نه با شعار امسال ما هم خوانی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کفشی با اشاره به ۱۸ فروردین و روز سلامت گفت : سلامت و پیشرفت هر جامعه بستگی به سلامت جسم و روح افراد جامعه دارد یکی از مسائل تضمین کننده سلامت تقویت ایمان و روح معنویت است ایمه ما فضای خانه و خانواده خود را پر از معنویت و عاطفه می‌کردند . انس با قرآن و اهل بیت و دعاها باعث با نشاط شدن روح و نورانی شدن باطن انسان می شود .

وی ادامه داد: مردم و مسئولان و به خصوص جوانان باید با مسجد آشنا شوند . جوان ما نیاز به ورزش و نشاط و شادی دارد و بهترین نشاط و لذت نشاط معنوی و لذت از عبادت و ترک معصیت است .

امام جمعه سه قلعه افزود: همه مسئولین و خانواده ها تمام تلاش خود را بکنند که جوانان را با مسجد آشنا کنند جوان ما نیاز به ورزش دارد نیاز به تفریح دارد اما بهترین لذت ترک گناه و بهترین لذت لذت عبادت است. امروز مهم ترین نیاز کشور ما شناخت و مهار حوزه های تهدید است.

وی بیان داشت: فضای مجازی هم یک عالم بی در و بیکر است که میتواند شرافت انسانی را میتواند کرامت انسانی را بر باد دهد و انسان را با خاک یکسان کند پس باید هواسمان باشد کسانی که با جوانان سر و کار دارند این مباحث را مدیریت کنند تا شاهد این مباحث نباشیم.

وی با اشاره به ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه ایران سیاسی با امریکا گفت : از سال های ۱۳۲۰ که سیاست امریکا وارد ایران شد وبه تدریج جای انگلیس خبیث را گرفت در طول این دهه انواع بدی ها و ستمگری ها علیه مردم ایران اعمال کرندند اما وقتی جمهوری اسلامی ایران روی کار آمد همه این ها بر هم خورد.

کفشی بیان داشت: جوانان این سرزمین با آموختن درس مقاومت ،پایداری درس استقامت آمدند و سد پولادین دشمن را از بین بردند. د دشمنان نظام تا به امروز انواع و اقسام ترفند ها را به کار بسته و خواهد بست تا مردم ایران را از بین ببرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها