خبرهای داغ:

گروه های جهادی ظرفیت بالایی در خدمت رسانی دارند

همزمان با فرارسیدن سال جدید گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) با حضور در روستای محروم لندی خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۸۸۴۴۵۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛رضا ابراهیمی مسئول گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) گفت:از تاریخ 23/ 12 /95 تا 18/ 1 /96 در روستای لندی از توابع شهرستان اردل مستقر شدیم و خدمات فرهنگی و عمرانی انجام دادیم.

ابراهیمی بیان کرد: گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) 40 نفره است که به صورت نوبه ای در منطقه حضور یافتند و بحمدالله در طول مدت حضور خود موفق شدند در کنار گلزار شهدای روستای لندی یک باب وضوخانه و سرویس بهداشتی برای اهالی این روستا احداث کنند.

وی هدف از خدمات گروه های جهادی را محرومیت زدایی دانست و از مسئولین خواست: با توجه به ظرفیت بالایی که گروه های جهادی دارند ، در راستای خدمت رسانی بهتر از گروه های جهادی حمایت کنند.

مسئول گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) گفت: گروه های جهادی برای کار تفریحی به مناطق محروم نیامدند، گروه های جهادی کسانی هستند که می توانستند در ایام نوروز با خانواده های خود به مناطق تفریحی بروند اما به مناطق محروم آمدند تا خدمت رسانی کنند.

ابراهیمی برگزاری یادواره شهدای لندی را یکی دیگر از اقدامات گروه جهادی امام حسن عسکری(علیه السلام) دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدای روستای لندی با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره 5 تن از شهدای این روستا است و از خداوند می خواهیم که ما را ادامه دهنده راه شهیدان قرار دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار