رئیس شورای کلان‌شهر اراک:

همایش بزرگ «پیاده‌روی خانوادگی» فرصتی برای تبلیغات کاندیداها نشود

رئیس شورای کلان‌شهر اراک گفت: در آستانه نزدیک شدن به انتخابات هستیم در این همایش باید دقت شود اسم کاندیدای خاصی ذکر نشود؛ هیچ مشکلی و شائبه‌ای در این راستا پیش نیاید.
کد خبر: ۸۸۴۵۶۹۵
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ اسماعیل تاج‌آباد رئیس شورای کلان‌شهر ظهر امروز در جلسه شورای ورزش همگانی و تفریحی شهرستان اراک با بیان اینکه همایش پیاده روی خانوادگی در اردیبهشت‌ماه در اراک برگزار می‌شود، گفت: این همایش با هدف توسعه ورزش همگانی، افزایش مشارکت مردم در ورزش، ایجاد روحیه شادابی و نشاط در مردم است.

وی افزود: کیفیت برگزاری این مراسم خیلی مهم است چراکه در این زمینه هزینه‌هایی قرار است پرداخت شود پس باید بازده خوبی نیز داشته باشد. ما نیز از این فرصت استفاده می کنیم تا ورزش و سلامتی را در بین افراد جامعه ترویج دهیم.

رئیس شورای کلان‌شهر اراک تصریح کرد: در آستانه نزدیک شدن به انتخابات هستیم در این همایش باید دقت شود اسم کاندیدای خاصی ذکر نشود؛ هیچ مشکلی و شائبه‌ای در این راستا پیش نیاید.

تاج‌آباد با تاکید بر اینکه بایستی این همایش بزرگ به نحو احسنت در استان برگزار گردد، گفت: اگر کمی یا کاستی در زمینه زیبایی‌سازی، بهداشت محیطی، سرویس‌های بهداشتی، ماشین حمل و نقل مشاهده می‌شود در این چند روز باقی مانده با کمک شهرداری پیگیری و نواقص و مشکلات را حل کنیم.

وی با اشاره به تمیز نگه‌داشتن محیط زیست گفت: محيط زيست گنجينه‌ای باارزش و يک امانت است كه بايد به خوبی حفظ و در اختيار نسل‌های آينده قرار گيرد. در حفظ آن همه مسئول هستیم پس باید در این همایش این فرهنگ را ترویج داد.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان مرکزی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این پیاده‌روی همگانی گفت: امیدواریم مردم شهرستان اراک ورزشکاران و پرسنل ادارات و سازمان‌های و نهادهای دولتی و خصوصی، دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها با حضور گسترده خود و خانواده‌هایشان در این همایش علاوه بر برخورداری از مزایای آن بتوانند روزی بیاد ماندنی و پرافتخار برای شهر و استان خود رقم زنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات