خبرهای داغ:

آغاز مراسم اعتکاف در 4 مسجد شهرستان هرسین/حضور 700 معتکف در مراسم اعتکاف امسال

مراسم معنوی اعتکاف همزمان با فرا رسیدن ایّام البیض ماه مبارک رجب با حضور معتکفین زن و مرد در چهار مسجد شهرستان دار المؤمنین هرسین آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۴۵۸۸۵
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرسین، مراسم معنوی اعتکاف همزمان با فرا رسیدن ایّام البیض ماه مبارک رجب با حضور معتکفین زن و مرد در چهار مسجد شهرستان دار المؤمنین هرسین آغاز شد.

 

حجّت الاسلام باقری در جمع معتفکین شهرستان هرسین اظهار داشت: اعتکاف، فرصت بسیار مناسبی است تا انسانی که در پیچ و خم‌های مادی غرق شده، خود را باز یابد و به قصد بهره بردن از ارزش‌های معنوی از علایق مادی دست بکشد و خود را در اختیار پروردگار بگذارد و تقاضا کند که او را در راه راست ثابت نگهدارد تا بتواند به دریای بیکران انس و مهر خداوند که سراسر مغفرت و رحمت است، متصل شود.

 

وی افزود: از سحرگاه امروز و آغاز ایّام البیض معتکفین در دو مسجد (آیت الله حجتی (ره)و آیت الله نجفی (ره) در هرسین و دو مسجد در بیستون و چهر  وارد ایّام اعتکاف ماه رجب شدند و این ایّام تا غروب روز پنجشنبه 15رجب به مدّت سه روز ادامه دارد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: در غروب روز سوّم از ایّام اعتکاف که دعای اُم داوود قرآئت می شود حضور در این مراسم برای عموم آزاد است

 

حجّت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه امسال هم نسبت به سال گذشته روند روبه رشدی را داشته ایم و از جمله نکات قابل توجه حضور پُرشور جوانان در این مراسم معنوی است.

 

وی در پایان افزود: تعداد ثبت نام کنندگان در اعتکاف امسال در هرسین و بخش بیستون حدود 700 نفر در مجموع خواهر و برادر است که این میزان نسبت به آمار 500 نفری سال گذشته حدود 35% افزایش داشته است.
ارسال نظرات