مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی خبر داد

آزادی 217 نفر از محکومین جرائم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی از آزادی ۲۱۷ نفر از محکومین جرائم غیر عمد از زندان‌های این استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۸۸۴۶۵۰۷
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ محمدحسن حسین‌بیگی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی با اشاره به آزادی 217 نفر از محکومین جرائم غیرعمد در زندان‌های استان مرکزی گفت: سال گذشته تعداد ۲۱۷ نفر از محکومین نیازمند در جرائم غیر عمد از زندان‌های این استان آزاد و به کانون گرم خانواده و جامعه برگشته اند.

وی افزود: با کمک خیرین نیک‌اندیش و استفاده از سایر منابع ستاد این تعداد، که ۲۱۳ نفر آنان مرد و ۴ نفر زن بوده اند، آزاد شده‌اند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد زندانی آزاد شده ۱۲۳ نفر محکوم مالی، ۴۹ نفر مهریه، ۲۴ نفر دیه مربوط به حوادث رانندگی و کارگاهی و ۲۱ نفر بدهی ناشی از نفقه بوده است.

حسین‌بیگی ادامه داد: میزان کل بدهی این افراد ۱۴۱ میلیارد ریال اعلام بوده است که با تلاش و پیگیری خوب مددکاران و کمیته‌های صلح و سازش مستقر در ستاد دیه و زندان‌های تابعه و با دعوت از شکات مبلغ ۵۴ میلیارد ریال تخفیف و رضایت اخذ و مابقی بدهی به مبلغ ۸۷ میلیارد ریال از طریق خیرین، منابع استانی و کشوری ستاد دیه، صندوق تامین خسارتهای بدنی، شرکت های بیمه و تسهیلات اعطایی بانکهای عامل تامین و پرداخت شد.

وی در پایان با قدردانی از همراهی و همکاری خوب مردم نوع دوست و خیراندیش استان خواستار مشارکت بیشتر آنان برای فراهم نمودن زمینه آزادی محکومین بدهکار و نیازمند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات