فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

شهید آوینی حق خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ادا کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: شهید آوینی به عنوان یک هنرمند متعهد حق خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ادا کرد و ما امروز باید به عنوان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار بتوانیم در نشر هنر انقلاب اسلامی همت مضاعف داشته باشیم.
کد خبر: ۸۸۴۶۶۸۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳

پاسدار محمدرضا رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک درهمایش «پاسداشت هنرمندان انقلاب» که به همت کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت اراک و با همکاری بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله برگزار شد با تاکید بر اینکه امروز مفهوم هنر انقلاب و هنر متعهد شکل گرفته است، گفت: هدف از گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی به واقع تببین ارزش‌های انقلاب بین اقشار مختلف جامعه به ویژه هنرمندان است.

وی نقش هنرمندان را در ماندگاری ارزش‌های دینی مهم دانست و گفت: هنرمندان نقش ماندگاری را حفظ ارزش‌های اسلامی و هنر متعهد ایفا می‌کنند. به واقع هنرمندان رسالت‌شان این است که مروج هنر متعهد و انقلابی باشند، هنری که از زشتی‌ها و منکرات دور بوده و در راستای ارزش‌های انسانی و معارف الهی حرکت می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک شهید آوینی را بهترین الگو برای هنرمندان و فعالان در عرصه‌های مختلف هنر انقلاب دانست و گفت: شهید اهل قلم «سید مرتضی آوینی» نمونه کامل یک هنرمند است که نامش همیشه در کشور جاودان خواهد ماند.

پاسدار رضایی تصریح کرد: شهید آوینی به عنوان یک هنرمند متعهد حق خود را در راه اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ادا کرد و ما امروز باید به عنوان ادامه دهنده راه آن شهید بزرگوار بتوانیم در نشر هنر انقلاب اسلامی همت مضاعف داشته باشیم.

وی افزود: هنرمندان متعهد و انقلابی نقش ویژه‌ای در جهاد کبیر در جامعه دارند چراکه هنر انقلابی مجاهد و مبارزه‌گر بوده و هنر متعهد نمی‌تواند در مقابل استکبار و ظلم و ستم ساکت باشد.

پاسدار رضایی در پایان شهید آوینی را هویت هنر انقلاب دانست و گفت: انقلاب ما در بسیاری از مناطق و کشورها تجلی یافته است و از وظایف هنرمندان، پرداختن به حوادثی است که صفات جمالی و جلالی الهی در آن تجلی یافته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات