خبرهای داغ:
در آستانه روز ارتش برگزار شد؛

آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم با حضور یگان های ارتش در قم

آیین غبارروبی مزار مطهر شهدای گمنام و مدافع حرم استان قم صبح امروز با حضور یگان های ارتش در آرامستان بهشت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۷۰۲۳
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
آیین غبارروبی مزار شهدای مدافع حرم با حضور یگان های ارتش در قم
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در آیین غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر بیش از 270 شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) و پنج شهید بی نشان دفاع مقدس، همزمان با سالروز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در قطعه 31 شهدای مدافع حرم گلزار شهدای بهشت معصومه(س) قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که در حسینیه گلزار شهدا برگزار شد، سرهنگ شمسعلی اسدی فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) و ارشد نظامی ارتش در استان قم طی سخنانی ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س)، حضور در جوار مزار شهدای مدافع حرم و بی نشان را در این روز بزرگ از توفیقات الهی دانست و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح بخصوص ارتش، پیشاپیش فرارسیدن 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را تبریک گفت.

احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، فرمانده و پایوران و سربازان آمادگاه شهید فراشاهی و پایگاه هوایی قیام، کارکنان پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه(س)، دژبان و مسئولان عقیدتی سیاسی یگان های ارتش و کانون بازنشستگان ارتش در قم نیز در مراسم غبارروبی مزار شهدا حضور داشتند.

یادآور می شود: همزمان با روز پدر نیز جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم پاکستانی و افغانستانی با حضور در قطعه 31 و نثار شاخه های گل به قبور مطهر شهدا، صحنه های بی نظیری را از انس و ارادت فرزندان شهیدان به پدران آسمانی شان خلق کردند.

ارسال نظرات