خبرهای داغ:
اولین تجمع مدافعان حرم شهرستان خوانسار

رئیس مرکز راهبردی عمار کشور گفت:امروز گردن شیطان بزرگ در دست مدافعان حرم فشرده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین طائب گفت: امروز گردن شیطان بزرگ یعنی اسرائیل در دست مدافعان حرم است و تنها یک موضوع است که می تواند ما را از کنار مرزهای سرزمین های اشغالی و فشردن گردن شیطان بزرگ دور کند، همان مسئه ای که مالک اشتر را از قرارگاه معاویه بازگرداند و کار را ۱۴۰۰ سال به تاخیر انداخت و آن مذاکره است.
کد خبر: ۸۸۴۷۶۰۸
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرنگار بسیج از خوانسار رئیس مرکز راهبردی عمار کشور در اولین تجمع مدافعان حرم که در جوار آستان مقدس امامزاده احمد (ع) شهرستان خوانسار برگزار شد با اشاره به درستی و حقیقت راهی که شهدا برگزیده اند اظهار کرد: خداوند هر چیزی را که خلق کرده برای انسان بوده است و ارزش هر چیزی که روی زمین قرار دارد به دلیل وجود انسان است و اگر انسان وجود نداشته باشد سایر امور نیز بی ارزش می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب با بیان این مطلب که انسان در درک این موضوع گاهی دچار اشتباه می شود گفت: خداوند سرمایه ای تحت عنوان عمر در اختیار ما قرار داده است تا با توجه به آنچه که از آن باقی مانده است به نحو درست از عمر خویش بهره ببریم.

رئیس مرکز راهبردی عمار کشور با تاکید بر معامله خداوند با انسان تصریح کرد: خداوند در این عالم به اجناس خود چوب حراج زده است و انسان باید در این عالم برای آخرتش معامله کند.

وی اضافه کرد: خریدار دیگر انسان دنیا است اما در مقابل آن چیزی که حاصل می شود محدود است و در لحظه آخر همه آنچه که به انسان در دنیا داده شده و انسان خود را با آن معامله کرده او را ترک می کند.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به برخی از ویژگی های قیامت و شدت لحظات آن افزود: خداوند نیز در این معامله خریدار انسان است، اما ویژگی این معامله آن است که عوض آن جنت است.

وی وجود حضرت زینب سلام الله علیها را نمونه بارز انسانی که با خداوند معامله کرده است بیان کرد و ادامه داد: خداوند آنچه که در ازای این معامله می دهد محدودیت زمان و مکان ندارد و شهدا در این معامله برده اند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا زنده هستند و فرق این زنده بودن با مردگان در آن است که شهدا دارای اثر هستند و بر دنیا تاثیر می گذارند چرا که خداوند ابزار لازم برای ارتباط آنها با دنیا را در اختیارشان قرار داده است.

رئیس مرکز راهبردی عمار کشور اثرگذاری شهدا را ناشی از حیات طیبه آنها دانست و گفت: شهدای ما همه برای دفاع جنگیده اند و تا به ما حمله نشود ما حمله نمی کنیم و این امر ناشی از آن است که انقلاب ما مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

وی کمترین کار برای مقدمه سازی ظهور را فراهم کردن بستر بیان کرد و ادامه داد: ظهور آن حضرت از کعبه است و اگر اکنون ظهور نمایند سرانجامی مانند سیدالشهدا خواهند داشت و لذا این تجربه را تکرار نمی کنند.

وی تاکید کرد: اکنون خانه خدا در دست آمریکا است و امام (ره) نیز فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و باید گردن این شیطان را شکست.

حجت الاسلام و المسلمین طائب گفت: امروز گردن شیطان بزرگ یعنی اسرائیل در دست مدافعان حرم است و تنها یک موضوع است که می تواند ما را از کنار مرزهای سرزمین های اشغالی و فشردن گردن شیطان بزرگ دور کند، همان مسئه ای که مالک اشتر را از قرارگاه معاویه بازگرداند و کار را ۱۴۰۰ سال به تاخیر انداخت و آن مذاکره است.

رئیس مرکز راهبردی عمار کشور با تاکید بر این که مسئله اصلی دشمن موضوع هسته ای نیست تصریح کرد: آنچه که در برجام به دنبال آن بوده و هستند دور کردن ما از مرزهای اسرائیل است چرا که اگر اسرئیل درهم شکسته شود؛ آزادسازی کعبه را شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: شهدا منتظر اقدام ما هستند و انتظار دارند مراقب باشیم رای ما به چه کسی باشد و در این موضوع اصل کار بر محور ولایت است زیرا پرچمی که مقدمه انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است اکنون در دست رهبر انقلاب امام خامنه ای است.

در ادامه این مراسم پدر شهید مدافع حرم سعید سامانلو به بیان خاطراتی در خصوص این شهید پرداخت و به ارزش های مدافعان حرم، ادامه دادن راه آنها و اهمیت حضور در انتخابات تاکید کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها