خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شیروان :

تمام نهادها و دستگاه های اجرایی در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس حاضر هستند

29 فروردین جلسه ستاد برگزاری رزمایش در محل سالن جلسات به صورت زنده در تمامی نواحی و ستاد استان با حضور سردار فرماندهی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۴۹۰۷۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج:  29 فروردین جلسه ستاد برگزاری رزمایش در محل سالن جلسات به صورت زنده در تمامی نواحی و ستاد استان با حضور سردار فرماندهی استان برگزار شد.

در این جلسه فرمانده ناحیه شیروان از هماهنگی کامل نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان برای برگزاری هر چه کامل ترو ایمن تر رزمایش در این شهرستان خبر داد

سرهنگ امیری افزود: با تدابیری که در محل ناحیه اندیشیده شده به حول قوه الهی در طول برگزاری همایش هیچ نیازی به پشتیبانی ستاد پیدا نخواهیم کرد و با همت و مودت پاسداران و بسیجیان شهرستان در تمامی ارگان ها  مراحل پایانی آماده سازی محل رزمایش در حال انجام است. وی گفت علاوه بر همکاری خالصانه تمامی دستگاه های مرتبط با رزمایش وضمن تقدیر از همه آنها  همکاری نزدیک پادگان آموزشی شهید هاشمی نژاد شیروان در موضوع پشتیبانی از رزمایش  قابل تقدیر و تشکر است.

امیری در پایان گفت:  توان تمام ناحیه بر آن است که این رزمایش در شهرستان شیروان با قدرت و اقتدار هرچه تمام تر برگزار شود.

گفتنی است این رزمایش در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری برگزار خواهد شد.

 

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها