خبرهای داغ:
مدیرمسئول خبرگزاری بسیج مطرح کرد

خبرنگار انقلابی مرد میدان مبارزه با جنگ نرم

مدیرمسئول خبرگزاری بسیج گفت: خبرنگار، مرد میدان مبارزه با جنگ نرم است و در این فضای غبارآلود و فتنه‌گون خبرنگار مسلمان و انقلابی پاسدار حریم ولایت به ویژه خبرنگار انقلابی و بسیج وظیفه بیشتری دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۲۴۰
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳
سیدحسین علوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به رسالت خبرنگار و خبرگزاری در این برهه از زمان اظهار داشت: خبرنگار موظف است که آیینه تمام نمای حقایق باشد.

وی افزود: خبرنگار در جامعه ای که می خواهد شهروند یک جامعه انقلابی باشد در مرحله اول موظف است که حقایق را با نگاه اسلامی و انقلابی برای مردم روشن کند.

مدیرمسئول خبرگزاری بسیج با بیان اینکه در آستانه انتخابات هستیم، وظیفه یک خبرنگار انقلابی را سنگین‌تر برشمرد و گفت: خبرنگار انقلابی باید جریان نفاق و فتنه را با توجه به خطوط استراتژیک که رهبری تبیین می فرمایند به مردم معرفی کند.

وی ادامه داد: در این چهارچوب که می‌خواهند سیاست اسلامی و رسانه اسلامی نقش آفرینی کند باید خبرنگار انجام وظیفه کند.

علوی اظهار داشت: خبرنگار، مرد میدان مبارزه با جنگ نرم است و در این فضای غبارآلود و فتنه‌گون خبرنگار مسلمان و انقلابی پاسدار حریم ولایت به ویژه خبرنگار انقلابی و بسیج وظیفه بیشتری دارد.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگار موظف است علاوه بر آگاهی رسانی به مردم، دشمن‌شناسی، فتنه‌شناسی و همچنین پایبندی به ولایت فقیه را یاد دهد که همه آنها امروزه با ابزار رسانه میسر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار