خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

پایگاه‌های مقاومت بسیج قلب استکبار را به لرزه در می‌آورد

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج قلب استکبار را به لرزه در می‌آورد، گفت: اثرگذاری کار پایگاه‌ها باید در مساجد دیده شود، جایگاهی که دشمن از آن واهمه دارد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۴۳
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سردار غلامعلی ابوحمزه در نشست سیاسی که با موضوع انتخابات در سالن جلسات سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد، ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرا رسیدن مبعث پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت: انتخابات یکی از مباحث بسیار مهم کشور ما است که استکبار جهانی تدابیری برای به هم خوردن این مهم اندیشیده است و ما باید مراقب باشیم که این برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر محقق نشوند .

وی افزود : دشمنان ما در کشورهای خاورمیانه دست نشانده‌هایی دارند که از نمونه های آن می توان به عربستان سعودی و داعش ودیگر سرکرده های استکبار اشاره کرد که همه این‌ها نیز دست نشانده هایی در کشور ما دارند که ایجاد نا امنی در کشور می کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: آنها قصد دارند در بدنه جامعه ما رسوخ پیدا کنند و در حال حاضر بحث انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه یکی از مسائل بسیار مهمی است که دشمن آن را مدنظر گرفته است .

وی گفت: دشمنان از همه امکانات خود استفاده می کنند تا بتوانند در جامعه ما نفوذ پیدا کنند و به هر نحوی این انتخابات در کشور برگزار نشود و همچنین باعث ایجاد نفاق و تفرقه در بین جامعه شوند .

سردار ابوحمزه تصریح کرد: دشمن از طریق سه استراتژی دراز مدت، میان مدت و بلند مدت به سمت کشور و مردم ما هجوم آورده و یکی از کارهایی که استکبار در صدد انجام آن است قرار گرفتن افراد بزدل و ترسو در صدر کارها است.

* مهمترین وظیفه بسیجیان بیان معیارها و ملاک‌ها و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات

وی با بیان اینکه این همان نفوذ است که دغدغه اصلی مقام معظم است، ادامه داد: این، مثل زمانی است که فردی بیماری ناامیدی و بدبینی دارد کم کم نا امیدی و بدبینی را نیز به بقیه سرایت می دهد و به گفته مقام معظم رهبری فتنه ۸۸ خط قرمز نظام است که یکی از استراتژی های دشمن برای به‌هم زدن انتخابات همان سال بود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود : بسیجیان و به ویژه فرماندهان و شوراهای پایگاه ها در خصوص انتخابات وظایفی دارند که مهمترین آنها توجیه حداکثری مردم برای شرکت در پای صندوق‌های رأی و ضرورت آن و همچنین بیان معیار ها و ملاک ها است .

وی یاد آور شد: همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند اصلح نیستند، صالح هستند و مردم باید تلاش کنند اصلح ترین را در انتخابات برگزینند و با همان معیارها و ملاک ها در صدر کار بنشانند .

سردار ابوحمزه در ادامه به خصوصیات یک فرد اصلح اشاره کرد و گفت: آن چیزی که دشمن از آن وحشت دارد افراد با تجربه و کاری و مذهبی همانند شخصیت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهید بهشتی، شهید حیدری و... است.

وی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های مقاومت قلب استکبار را به لرزه در می‌آورد، راز ماندگاری حوزه ها و پایگاه ها جذب نیروهای با انگیزه و فعال است ودر نهایت خروجی کار ، اثرگذاری کار پایگاه ها باید در مساجد دیده شود جایگاهی که دشمن از آن واهمه دارد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات