خبرهای داغ:

واژگونی خودرو در آزادراه کاشان - قم یک کشته برجا گذاشت

سرپرست پلیس راه استان قم گفت: براثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال 90 در آزادراه کاشان - قم، ورودی جاده گرمسار، یک تن جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۸۸۴۹۳۴۲
|
۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
واژگونی خودرو در آزادراه کاشان - قم یک کشته برجا گذاشت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ احمد پوربافرانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: این حادثه ساعت 6 امروز به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده رخ داد و خودروی ال 90 دچار واژگونی و از جاده خارج شد.

وی بیان کرد: با توجه به این که بیشتر تصادف ها ناشی از سرعت غیرمجاز، خستگی، خواب آلودگی و توجه نکردن به جلو است، رانندگان نسبت به این موارد توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: رانندگان در صورتی که هنگام رانندگی احساس خستگی می کنند، استراحت کرده و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه ادامه مسیر دهند.

در استان قم 209 کیلومتر آزادراه، 191 کیلومتر بزرگراه، 178 کیلومتر راه اصلی و 155 کیلومتر راه فرعی وجود دارد و کل راه های شریانی استان 609 کیلومتر می باشد.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزادراه قم - تهران، جاده قدیم قم - تهران، بزرگراه قم - ساوه، جاده قدیم قم - کاشان، آزادراه قم - کاشان، آزادراه قم - گرمسار و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک اشاره کرد.

ارسال نظرات