به همت سپاه امام رضا (ع) دشتی

سالروز تاسیس سپاه گرامی داشته شد

باحضورفرماندهی ومسئول دفترنمایندگی وامام جمعه شهر کاکی وکارکنان وسربازان وظیفه مراسمی به مناسبت سالروزتاسیس سپاه درنمازخانه آن ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۴۱
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  شهرستان دشتی، فرمانده سپاه ناحیه دشتی در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سپاه که در نمازخانه این ناحیه برگزار شده بود ،اظهار داشت: دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیرحکیمانه امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

علی غضنفری افزود: یکی از نهادهایی که پس پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ شورای انقلاب با تأسیس شورای فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گامی اساسی در راه سازمان دهی این نهاد برداشت.

وی ادامه داد: در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 بنا به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) به جوانان غیور و انقلابی ایران اسلامی، عده ای از دلسوختگان راستین و پیروان صدیق ولایت فقیه گردهم جمع شدند و نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را پی ریزی کردند.

غضنفری خاطر نشان کرد: شاید در آن روزهای نخست که هدف سپاه را پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مطرح می کردند، تصور نمی رفت که چه مسئولیت سنگین و رسالت خطیری به عهده این تشکیلات تازه تأسیس خواهد بود؛ اما از آنجا که محرک حضور در این نهاد خدمت بی شائبه به انقلاب اسلامی و اطاعت محض و عاشقانه از مقام والای ولایت فقیه بود جملگی به عنوان بازوی توانمند ولایت فقیه، خویشتن را برای هر نوع مأموریت محوله آماده کرده بودند.

ارسال نظرات