خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان نهاوند عنوان کرد

ولایت مداری رمز موفقیت سپاه در تمام عرصه‌ها

امام جمعه شهرستان نهاوند با بیان اینکه امروز سپاه به مرحله ای رسیده که تمام ابرقدرت‌های جهان از این ارگان واهمه دارند، گفت: ولایت مداری رمز موفقیت سپاه در تمام عرصه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۵۰۴۹۸
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، یادواره شهدای پاسدار شهرستان نهاوند با حضور سردار علیرضا افشار مشاورعالی فرمانده کل سپاه، مسئولین ادارات و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهیدپرور نهاوند در مصلی این شهرستان برگزار شد .

امام جمعه نهاوند در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد وخاطره 850 شهید و 120 شهید پاسدار شهرستان بیان داشت: شهدا از سرمایه های بزرگ مملکت ما هستند و جزء عظیمی از ذخایر این شهرستان هستند .

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه و یادواره شهدای پاسدار شهرستان نهاوند گفت: در ابتدای تاسیس سپاه، نا هماهنگی هایی دیده می شد اما خوشبختانه امروز سپاه به مرحله ای رسیده است که تمام ابرقدرت‌های جهان از این ارگان واهمه دارند .

وی با بیان اینکه در سطح استانی و شهرستانی به عینه شاهد پیشرفت سپاه هستیم، ابراز داشت: ولایت مداری رمز موفقیت سپاه در تمام عرصه‌ها است.

امام جمعه نهاوند گفت: سپاه چه در سال‌های جنگ و چه در سال‌های بعد از انقلاب به ویژه در مقابل تهدیدها به خوبی درخشیده و ورود پیدا کرده است و این همه موفقیت از ولایت مداری پاسداران ارزشمند این نظام وانقلاب است .

انتهای پیام/

ارسال نظرات