دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گل محلات خبر داد

اجرای دشت گل 3000 متری در نمایشگاه گل محلات/برگزاری پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه محلات

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گل محلات گفت: برای اولین بار دشت گل با مساحت 3هزار مترمربع با تنوع 20 نوع گل و گیاه در قالب 70 هزار گلدان در معرض دید بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۸۵۱۰۶۹
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

مجتبی ابراهیمی دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گل محلات در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی؛ از برگزاری این نمایشگاه از پنجم اردیبهشت‌ماه در این شهرستان خبر داد و گفت: این نمایشگاه همزمان با مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و با هدف حمایت از تولید بومی و حفاظت از محیط زیست در هفت‌هزار و 100 متر مربع سالن و 40 هزار متر مربع فضای سبز در محل پایانه گل و گیاهان زینتی شهرستان محلات برگزار می‌شود.

وی افزود: ایجاد ارتباط بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان عمده، افزایش سرانه صادرات گل و گیاه، به روز رسانی اطلاعات تولید کنندگان در حوزه تولید، نمایش فناوری و دانش روز دنیا در حوزه تجهیزات گلخانه، به نمایش گذاشتن پتانسیل تولیدی گل و گیاه کشور، ایجاد حس خود باوری در بین تولید کنندگان، افزایش فرهنگ استفاده از گل و گیاه در بین آحاد مردم و کسب فناوری روز دنیا در زمینه تولید گل و گیاه از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گل محلات تصریح کرد: برای اولین بار دشت گل با مساحت 3هزار مترمربع با تنوع 20 نوع گل و گیاه در قالب 70 هزار گلدان در معرض دید بازدید کنندگان از نمایشگاه قرار می‌گیرد.

وی افزود: در بخش نمایش گل و گیاه که با مساحتی برابر دو هزار مترمربع طراحی شده غرفه‌هایی به فعالان بخش گل و گیاه کشور روسیه و ارمنستان تعلق گرفته است.

ابراهیمی با اعلام این خبر که بزرگترین تراریوم نمایشگاهی کشور در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد، گفت: المان‌های جدید و فضای متنوع‌تر از سا ل گذشته برای نمایشگاه گل امسال پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال 100 غرفه‌دار از شهرهای تهران، قزوین، شیراز، قم، سنندج، شهرهای استان گیلان و مرکزی آخرین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

دبیر اجرایی پانزدهمین نمایشگاه گل محلات در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته با انجمن صنفی دفاتر مسافرتی و جها نگردی ایران در طول برگزاری نمایشگاه شاهد حضور بیشتر گردشگران در نمایشگاه نسبت به سال قبل خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات