خبرهای داغ:
به همت معاونت روابط عمومی ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

جلسه هماهنگی و توجیهی برنامه های روابط عمومی ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج برگزار شد

به همت معاونت روابط عمومی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) جلسه هماهنگی وتوجیهی برنامه های روابط عمومی ناحیه و حوزه های مقاومت بسیج با حضور مسئولین روابط عمومی حوزه ها در سالن جلسات شهید عطری ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۱۰۱
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه ایوب مهدی بیگی معاون روابط عمومی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) ضمن تشریح برنامه های حوزه ها ی مقاومت در عرصه روابط عمومی و اهمیت آن بیان داشت: پوشش و انعکاس برنامه های بسیج باید قبل از اجرای برنامه ها با روابط عمومی ناحیه هماهنگ شده باشد تا اقدامات لازم برای پوشش و انعکاس اخبار برنامه ها صورت پذیرد همچنین روابط عمومی حوزه های مقاومت باید از روش اجرای برنامه های بسیج اطلاع کافی داشته باشند تا بتوانند به موقع اخبار برنامه ها را ارسال نمایند.

وی افزود:یکی از ابعاد تبیین گفتمان ولایت می تواند همین انعکاس اخبار و عملکرد بسیجیان باشد که این عزیزان و سربازان مخلص حضرت امام خامنه ای(حفظ الله تعالی) در همه عرصه ها و به خصوص در جامه عمل پوشاندن به منویات و انتظارات ایشان که امسال را سال اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال نامیدند، باشد.

مهدی بیگی در ادامه افزود: این روابط عمومی ها می توانند با ارسال اخبار برنامه ها، عملکرد بسیج را در سازندگی کشور برای مردم به نمایش بگذارند و در این عرصه نیز مانند سایر عرصه ها در تحقق فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پیشگام باشند پس روابط عمومی در حوزه های مقاومت نقش مهمی را می توانند ایفا کنند.

در ادامه جلسه مسئولین روابط عمومی حوزه های مقاومت مشکلات و نظرات خود را در مورد ارسال بهتر اخبار برنامه های بسیج بیان نمودند.

ارسال نظرات