خبرهای داغ:
به همت معاونت سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع):

جلسه توجیهی برنامه های سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد

به همت معاونت سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) جلسه توجیهی برنامه های سیاسی ناحیه امام حسن مجتبی(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه و مسئولین شعب سیاسی حوزه های مقاومت تابعه در سالن جلسات شهید عطری ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۵۲۷
|
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین جعفر آزادمنش مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم(ع) بر تبیین ضرورت هوشیاری مسئولین و دست اندرکاران سیاسی در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بر تشکیل نشست های سیاسی در سطح حوزه ها و پایگاه های مقاومت تأکید کرد.

وی افزود: حضور حداکثری در انتخابات سال 96 از اهداف اصلی نشست های سیاسی و روشنگری است. و در تبیین مسائل سیاسی به هیچ عنوان کاندیدای خاصی مطرح نیست بلکه مهمترین موضوع دارا بودن شاخصه های انقلابی گری که مد نظر رهبری معظم انقلاب (حفظه الله تعالی) بوده است مبنای نشست های سیاسی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تشویق بسیجیان به حضور حداکثری خود و خانوادهشان در انتخابات 96 از جمله وظایف هادیان سیاسی است. و بی طرفی کامل از جانبداری از کاندیداها را نیز از جمله نکات مهم و کلیدی هدایت سیاسی برشمرد.

لازم به ذکر است در این جلسه مسئولین شعب سیاسی حوزه های مقاومت تابعه در جریان برنامه های ابلاغی بسیج در معاونت سیاسی قرار گرفتند.

ارسال نظرات