خبرهای داغ:
در رده سنی نوجوانان

مربی کشتی قم هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت

مربی مطرح و سرشناس کشتی فرنگی استان قم به عنوان مربی تیم ملی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی 2017 قهرمانی نوجوانان آسیا انتخاب شد.
کد خبر: ۸۸۵۱۹۲۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مربی کشتی قم هدایت تیم ملی را بر عهده گرفت
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، قهرمان اسبق میادین داخلی و برون‌مرزی و عضو تیم ملی ایران در میادین بین‌المللی، آسیایی و جهانی یعنی روح‌الله میکائیلی در حال حاضر بهترین مربی کشتی استان قم در رشته فرنگی در سطح ایران و آسیا محسوب می‌شود و مربیگری در تمام رده‌های سنی این رشته را بر عهده دارد.

این چهره موفق کشتی فرنگی استان قم بعد از سال‌ها درخشش با دوبنده تیم کشتی فرنگی قم در مسابقات مختلف، اکنون تجربیات ارزنده خود را در اختیار نسل مستعد و آینده‌دار این رشته قرار می‌دهد و با همت و تلاش وی و دیگر مربیان کشتی قم هر ساله چهره‌های جدیدی به سطح اول کشتی ایران معرفی می‌شوند.

میکائیلی که چند سالی است به واسطه سازندگی و ایفای نقش موثر در تربیت استعدادهای این رشته از سوی فدراسیون کشتی مورد توجه ویژه قرار دارد و در ارزیابی‌های سالیانه این فدراسیون به عنوان مربی برتر و شاخص کشتی فرنگی ایران انتخاب می‌شود، هدایت تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا را نیز عهده‌دار خواهد بود.

این مربی که پیش از این نیز مربیگری در تیم‌های ملی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشتی فرنگی کشورمان را تجربه کرده و در مسابقات مختلف بین‌المللی، آسیایی و جهانی حضور داشته است، با توجه به انتخابش به عنوان یکی از سه مربی برتر کشتی فرنگی ایران در سال 1395 به عنوان مربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در پیکارهای 2017 قهرمانی آسیا نیز برگزیده شده است.

در حالی که زمان زیادی به برگزاری رقابت‌های 2017 کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان آسیا باقی نمانده، ملی‌پوشان به منظور کسب آمادگی لازم اواخر فروردین ماه در مسابقات بین‌المللی آذربایجان نیز حضور یافتند، در حالی که از قم روح‌الله میکائیلی به عنوان مربی همراه این تیم بود.

این در حالی است که رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه در خانه کشتی شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود و دو تن از شاگردان میکائیلی یعنی امیر عبدی در وزن 46 کیلوگرم و ابوالفضل طالبی در وزن 58 کیلوگرم در این انتخابی به میدان می‌روند تا سهمیه آسیا را کسب کنند.

ارسال نظرات