خبرهای داغ:
مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان؛

امروز جهان اسلام و آزادی خواهان عالم از بسیجیان عبرت گرفته اند/تصویر

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان گفت: امروز جهان اسلام و آزادی خواهان عالم از این بسیجیان عبرت گرفته اند.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۱۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجت الاسلام گنجی مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان در مراسم صبحگاه مشترگ رزمایش مدافعان حرم شهرستان گمیشان اظهار کرد: خداوند مجاهدانی که در راه خدا جهاد می کنند و مانند کوه در راه خدا اهل استقامت هستند دوست دارد .

وی یادآور شد: امام بزرگوار به همه بسیجیان غبطه می خورد و آرزوی می کرد جزء بسیجیان و شهدای بسیجی باشد. امروز جهان اسلام و آزادی خواهان عالم از این بسیجیان عبرت گرفته اند و حماسه یمن ،لبنان ، سوریه و عراق جهان اسلام را فرا گرفته است  و اکنون الگوی شما بسیجیان است .

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: شما بسیجیان نه پیامبر را دیده اید و نه اهل بیت را؛ ولی به ندای اهل بیت لبیک گفته اید و سپر بلا در مقابل پیغمبر، دین، قرآن و ارزشهای الهی مکتب نورانی آن حضرت شده اید.

حجت الاسلام گنجی در ادامه افزود: این رزمایش برای دوستان ما امیدوار کننده است و خانواده شهدا و جانبازان امید پیدا می کنند که هنوز پرچم داران شهدا در میدان هستند . این رزمایش پیام حضور در صحنه ،وفاداری به شهدا و امام شهدا و جانبازان در پای ولایت را می رساند و برای دشمنان این پیام بدون درس نیست .

وی با بیان اینکه دشمنان بدانند همه مردم ما بسجی هستند، ابراز کرد: عموم این ملت با همه تنوع اقوامی بسیجی هستند و این رزمایش این پیام را برای دشمنان دارد که اینجا دیار شهید فهمیده است و این سرای ایران است .

مسئول عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات آتی فرمودند؛  اصل حضور وظیفه همه و حق ماست و هیچ مسئولی حق ندارد او را از رای دادن باز دارد ، و رای دادن و حضور در صحنه انقلاب واجب است .رای دادن حق هر مسلمان است و انتخاب اصلح و حضور پرشور پای صندوق رای  از وظایف ماست و این اتحاد و همدلی ملت ما را می رساند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها