قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی مطرح کرد

بهره‌مندی بیش از 22 هزار زن سرپرست خانوار از حمایت‌های کمیته امداد

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی از حمایت کمیته امداد از بیش از 22 هزار زن سرپرست خانوار در استان مرکزی خبر داد و گفت: معافیت فرزندان ذکور خانواده‌ها منجر به کاهش بار مسئولیت، تامین امنیت و معیشت در خانواده‌های دارای سرپرست زن می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۲۵۵۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ عدالت بهرامی قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با بیان اینکه معافیت از خدمت نظام وظیفه با هدف خودکفایی خانواده‌های تحت حمایت انجام می شود، گفت: معافیت فرزندان ذکور که دارای شرایط معافیت باشند از اقدامات کمیته امداد برای کمک به خانواده‌های تحت حمایت است.

وی افزود: معافیت فرزند ذکور خانواده و دریافت تسهیلات اشتغال یکی از معیارهای خروج مددجویان از چرخه حمایتی است که در این راستا سال گذشته تعداد 113 نفر از فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از خدمت سربازی معاف شدند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی تصریح کرد: زمینه سازی برای بالا بردن نرخ ازدواج، کمک به افزایش تولید ناخالص ملی کشور برای ورود فرد به بازار کار، کاهش نرخ بیکاری و کاهش آسیب‌های اجتماعی از دیگر اهداف کمیته امداد از معافیت فرزندان مددجویان است.

بهرامی با اشاره به اینکه بیش از 22 هزار زن سرپرست خانوار از حمایت‌های کمیته امداد استان مرکزی در سرفصل‌های متنوع بهره‌مند هستند، گفت: معافیت فرزندان ذکور خانواده‌ها منجر به کاهش بار مسئولیت، تامین امنیت و معیشت در خانواده‌های دارای سرپرست زن می‌شود.

گفتنی است این تعداد از فرزندان مددجو بر طبق اجرای ماده 44 قانون وظیفه عمومی مصوب 22 آبان سال 90 شورای اسلامی از معافیت بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات