خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار عنوان کرد

حضور پررنگ در انتخابات نمایان امنیت ملی، عزت و سربلندی

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: باحضور پر رنگ در انتخابات، امنیت ملی و عزت، سربلندی برای مردم ایران بدست می آید .
کد خبر: ۸۸۵۳۲۴۶
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷

حجت‌الاسلام محمدولی دارابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار انتخابات را یکی از رخدادهای مهم کشور در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» عنوان کرد و اظهار داشت: انتخابات نمایش قدرت و اقتدار نظام اسلامی و ملت مومن است.

وی عنوان کرد: شرکت در انتخابات تضمین کننده انقلاب و اسلام است و در سایه این حضور پر رنگ امنیت ملی و عزت و سربلندی برای مردم ایران به دست می‌آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: ملت بزرگ ایران از اول انقلاب تا به امروز در تمام انتخابات حماسه آفریدند و با حضور خود ثابت کردند که پایبند به انقلاب و شهداء هستند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات؛ تحقق بخشیدن به مردم سالاری دینی است.

دارابی با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب ملت باید دلسوز بوده و بتواند مشکلات کشور را حل و فصل کند، اظهار داشت: معیار فرد مورد نظر مردمی بودن آن است و باید در بین مردم حضور داشته و از مردم باشد.

وی درباره مهمترین معیارهای فرد اصلح خاطرنشان کرد: سوابق فردی، پیروی از ولایت‌فقیه، مردمی بودن، سه مشخصه بارزی است که در انتخاب فرد موردنظر باید به آن‌ها توجه داشته باشیم و هم‌چنین پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب که به کرات به مشخصه یک فرد اصلح اشاره کرده‌اند و معیارها و شاخص‌ها را به ما نشان دادند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه بهار، در ادامه تصریح کرد: در زمان تبلیغات کاندیداها، بهترین فرصت برای شناخت فرد اصلح است که با توجه به تبلیغات و برنامه‌های کاندیداها و مشورت با افراد واجد شرایط می‌توانیم به فرد منتخب برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات