خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات:

ایران با توان دفاعی و قدرت موشکی سپاه، یکی از کشورهای برتر منطقه

فرمانده سپاه ناحیه قاین گفت: کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل توان دفاعی و قدرت موشکی سپاه، یکی از کشورهای برتر منطقه است و در بخش های مختلف توان دفاعی اعم از دریایی، هوایی و زمینی توانسته است امنیت پایدار را در منطقه برقرار کند.
کد خبر: ۸۸۵۳۲۸۸
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حمیدرضا برات زاده فرمانده سپاه ناحیه قاینات در نشست خبری ضمن تبریک ولادت امام حسین(ع) و گرامیداشت روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران در اجرای ماموریت ، رسالت و تکلیفی که در عرصه های گوناگون به آنها محول شده عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: سپاه مهم ترین نقش را در پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن و نیز تحقق تدابیر فرماندهی کل قوا تا به امروز برعهده داشته است.

فرمانده سپاه ماحیه قاینات اظهارکرد: با گذشت 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران هیچ گاه تاثیر و حضور فعال مجموعه سپاه را در دوران 8سال دفاع مقدس از یاد نخواهند برد.

برات زاده با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یک کارنامه بسیار درخشان دفاع مقدس را به پایان رساند گفت: این مجموعه در مقابله با جنگ نیمه سخت و برخورد با قائله ها از ابتدای انقلاب اسلامی، آشوبها، فتنه های اوایل انقلاب و فتنه های سال 78و 88 حضور موثری در خنثی سازی و دفع تجاوز ایادی داخلی و برقراری امنیت را برعهده داشت.

وی با اشاره به حضور سپاه در عرصه سازندگی و انجام پروژه های متنوع در سطح ملی و در شهرستانها و استانهای کشور گفت: خدمات مجموعه قرارگاه خاتم و بسیج سازندگی و زیرمجموعه آنها در سطح کشور ارزشمند و بسیار مهم بوده است و در سطح ملی هیچ گاه فعالیت های سپاه را در احداث تونل ها، پل ها ، فازهای بسیار پیچیده جنوبی در عسلویه و رقابت بسیار ارزشمند قرار گاه خاتم الانبیاء با شرکت های خارجی را از یاد نخواهیم برد.


 ایران به دلیل توان دفاعی و قدرت موشکی سپاه، یکی از کشورهای برتر منطقه  

برات زاده افزود: سپاه و قرار گاه خاتم هیچ گاه رقیب شرکت های داخلی نبوده است و قرارگاه خاتم و زیرمجموعه آن در جهت تسهیل کار شرکت های داخلی و رقابت با شرکت های خارجی وارد عمل شده و توانسته است بهترین کار را انجام دهد.

فرمانده سپاه ناحیه قاین بیان داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران به دلیل توان دفاعی و قدرت موشکی سپاه، یکی از کشورهای برتر منطقه است و در بخش های مختلف توان دفاعی اعم از دریایی، هوایی و زمینی توانسته است امنیت پایدار را در منطقه برقرار کند.

تقویت عمق استراتژیک انقلاب اسلامی و مبارزه با پدیده داعش ایده سپاه پاسداران

برات زاده تصریح کرد: تقویت عمق استراتژیک انقلاب اسلامی و مبارزه با پدیده داعش و دفاع از حریم اهل بیت به دلیل فکر و ایده سپاه به عنوان مستشارانی است که در منطقه حضور دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سپاه با همه وجود این فرمایش نورانی امام (ره) را که اگر سپاه نبود کشور هم نبود اثبات کرده است که اگر مجموعه سپاه نبود معلوم نبود با این همه توطئه های پیچیده و اتاق های فکری که در غرب و شرق برای از بین بردن نظام و انقلاب تشکیل شد چه وضعیتی بر کشور حاکم بود.

امروز به دنبال برقراری امنیت پایدار در آن سوی مرزها هستیم

امروز بسیج و سپاه که عهده دار و برقرار کننده امنیت در ایران اسلامی است در همه عرصه ها و به خصوص در عرصه امنیتی امنیت پایدار را شاهد هستیم و به دنبال برقراری امنیت در آن سوی مرزها هستیم.

برات زاده گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرمان امام و رهبری را به رسالت و ماموریت خود که همانا حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف بوده است جامه عمل پوشانده است و رضایت مقام معظم رهبری را به دنبال داشته است .

وی در ادامه گفت:سپاه شهرستان قاینات به همت بسیجیان در عرصه های فرهنگی، سازندگی، امنیتی و اجتماعی در حد وسع و توان شهرستان برنامه های خوبی را انجام داده است.

وی با اشاره به برنامه های روز پاسدار در شهرستان قاینات گفت: مراسم جشنی با حضور خانواده های کارکنان سپاه ، گردان امام حسین(ع) و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در شب ولادت امام حسین(ع)در سالن ولایت برگزار خواهد شد.

وی تجدید بیعت با شهدای گمنام همراه با قرائت زیارت عاشورا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدای پاسدار واز جمله شهید سردار محمودکاوه، سرکشی از جانبازان وپاسداران پیشکسوت، سرکشی از بیماران ومراکز معلولین، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم در سطح شهر وبرخی مناطق روستایی را از اهم برنامه های اجرایی در روز پاسدار ذکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها