جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی

خودکفایی اقتصادی لازمه تحقق اهداف انقلاب است

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی خودکفایی اقتصادی را لازمه تحقق اهداف انقلاب دانست و گفت: صدور انقلاب اسلامی برای جامعه کارگری و صنعتی به معنای این است که تولیدات ما به بیرون از مرزها صادر شود و این مهم هم با توجه به ظرفیت‌ها و منابع طبیعی داخلی ممکن است.
کد خبر: ۸۸۵۳۶۴۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار محسن گلشن‌زاده جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی؛ در همایش بسیج کارگری که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد با اشاره به اینکه شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» از قبل و بعد از به ثمر نشستن اقلاب اسلامی توسط مردم استقلاب طلب سر داده می‌شد، گفت: امروز هم مقام معظم رهبری به تبعیت از امام خمینی(ره) بر این شعار که اساس شکل گیری انقلاب اسلامی بود، تاکید دارند و هدف اصلی هم خودکفایی و دستیابی به استقلال حقیقی است.

وی افزود: زمانی در کشور به استقلال واقعی دست پیدا می‌کنیم که اقتصاد درون‌زا و خودکفایی داخلی داشته باشیم. که این مسئله هم خواسته به‌ حق مقام معظم رهبری است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: صدور انقلاب اسلامی برای جامعه کارگری و صنعتی به معنای این است که تولیدات ما به بیرون از مرزها صادر شود و این مهم هم با توجه به ظرفیت‌ها و منابع طبیعی داخلی ممکن است.

سرهنگ پاسدار گلشن‌زاده با اشاره به اینکه تاریخ کشور گویا و بیانگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی کشور است، گفت: براساس اندیشه‌های امام خمینی(ره)، ارکان جمهوری اسلامی اسلامیت، مردم سالاری دینی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، ساده زیستی مسئولان، عدالت ورزی و عدالت محوری است که باید سرمنشاء تمام امور قرار گیرد.

وی با اشاره به تفاوت اسلام ناب با اسلامی که گروه‌های تکفیری، استکبار جهانی و دیگر دشمنان نظام اسلامی به دنبال معرفی آن به عنوان اسلام حقیق هستند، گفت: اسلام ناب در مقابل چهره دروغینی از اسلام که دشمنان نظام اسلامی درصد معرفی آن به جهان هستند ایستاده و امروز پیام اسلام مرزهای کشور را درنوردیده و در دیگر ممالک اسلامی در مقابل دشمنان اسلام به پیروزی رسیده است.

جانشین فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: آنچه که دشمنان ما از آن هراس دارند به واقع قدرت اسلام است. دشمنان با اصل نظام اسلامی مشکل دارند و انرژی هسته‌ای ما را بهانه کرده‌اند. تمدن اسلامی ایران ماندگار است و در این راستا نباید سخن امام خمینی(ره) که فرمودند رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ‌ و میش است را از یاد ببریم که دشمن بر ما و مملکت ما فائق آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات