خبرهای داغ:
شعار کارگران در روز کارگر ؛

"عزا عزاست امروز * روز عزاست امروز* زندگی کارگر* رو به فناست امروز"

حسن روحانی امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر که در حرم مطهر امام(ره) برگزار شد، به سخنرانی پرداخت. در این مراسم که روحانی برای کارگران سخنرانی می‌کرد، کارگران اعتراض شدیدی به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود کردند و از عملکرد دولت انتقاد کردند.
کد خبر: ۸۸۵۴۱۴۰
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از 598حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز در مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر که در حرم مطهر امام(ره) برگزار شد، به سخنرانی پرداخت.
 

در این مراسم که روحانی برای کارگران سخنرانی می‌کرد، کارگران اعتراض شدیدی به وضعیت اقتصادی و معیشتی خود کردند و از عملکرد دولت انتقاد کردند.






کارگران در این مراسم با شعارهای "عزا عزاست امروز * روز عزاست امروز* زندگی کارگر* رو به فناست امروز" و "عزا عزاست امروز* روز عزاست امروز * جامعه‌ی کارگری * صاحب عزاست امروز"، اعتراض خود را به عملکرد دولت یازدهم اعلام کردند.

این شعار چنان گسترده و پرحجم بود که سخنرانی روحانی قطع شد و نتوانست ادامه دهد.

شاید برای اولین بارست که کارگر و سرمایه دار علیه یک دولت متحد می شوند. باید دید چه مسیری طی شده که چنین اعتراض های گسترده ای در جامعه کارگری شکل گرفته است.

همچنین در پایان مراسم مجری برنامه حسن روحانی کارگران معترض را که حقوق قانونی خود را مطالبه می‌کردند تهدید به مزدوری و خرد کردن دهان کرد!
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها