خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع):

ما در ریاست جمهوری نیاز به ایدئولوگ نداریم/ رهبری ایدئولوگ نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه رهبری ایدئولوگ نظام اسلامی است گفت: ما در ریاست جمهوری نیاز به ایدئولوگ نداریم و رئیس جمهور باید آنچه رهبری بر اساس اسلام که برای ما حجت است فرمودند را اجرایی نماید.
کد خبر: ۸۸۵۴۳۸۷
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: آن طور که از عنوان نظام جمهوری اسلامی برمی آید محتوای نظام، اسلام و حرکت های نظام، حفظ انسجام امت اسلامی و اهدافی که دنبال می شود در چارچوب دین مبین اسلام است.

وی با بیان اینکه نقش مردم به عنوان پشتوانه ای برای نظام اسلامی بسیار مهم است عنوان کرد: مردم در زمینه های بقای نظام اسلامی و پشتیبانی از حاکمیت اسلامی نقش موثری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به اینکه تعبیر مشروعیت از مردم کاملا غلط است افزود: شرع یعنی خدا، مشروعیت نظام اسلامی از آن خداوند است و حاکمان نظام اسلامی باید شرعی و خدایی مسئولیت برعهده بگیرند.

حضور میلیونی مردم در انتخابات یعنی پشتوانه داشتن نظام

وی ادامه داد: ما اساس حرکت نظام را اسلام می دانیم و مردم برای این به صحنه آمدند، انقلاب کردند و در دفاع مقدس بیش از 230 هزار شهید تقدیم کردند. مردم برای اسلام حاضرند جان دهند.

نوفرستی تاکید کرد: پرچم اسلام نماد اسلام است و برای حفظ پرچم اسلام جان میدهیم. برای حفظ اسلام و ارزش های اسلامی از هرچه مایه بگذاریم ارزش دارد.

وی با تاکید بر نقش موثر مردم در عرصه انتخابات خاطرنشان کرد: دشمنان رصد می کنند که چقدر مردم در انتخابات شرکت کردند و با سال های اول انقلاب یا دوره های قبل مقایسه می کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) اظهارداشت: قطعا حضور میلیونی مردم در انتخابات یعنی پشتوانه داشتن نظام و یعنی مردم برای اسلام به میدان آمدند.

بیعت با اسلام و ولایت با حضور پرشور در انتخابات

وی تاکید کرد: حضور در صحنه انتخابات و حتی یک رای ما یعنی بیعت با اسلام و ولایت، یعنی آمدن در صحنه برای حفظ نظام جمهوری اسلامی.

نوفرستی افزود: طبق نظر امام، رهبری، بزرگان در طول تاریخ و مراجع، مردم مومن برای شرکت در انتخابات احساس تکلیف دارند و درس آموختیم که برای پشتوانه عظیم مردم در ادامه حرکت انقلاب اسلامی حضور حداکثری مردم تو دهنی به استکبار می زند.

وی متذکر شد: دشمنان سعی دارند برای رسیدن به اهداف شوم خودشان حضور مردم کمرنگ شود. مردم باید با حضور خودشان تودهنی بزنند و توطئه های دشمن از استکبار جهانی، بعضی از کشورهای منطقه و سرسپردگان در داخل کشور را خنثی کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: اصل حضور مردم در انتخابات به معنی بیعت با انقلاب، اسلام، ولایت و امام(ره) است و باید همه تلاش کنند که شاهد حضور پرشور مردم باشیم.

کاندیدای اصلح را بشناسیم/ عهدنامه امیرالمومنین، بهترین نسخه مدیریت اسلامی

وی بیان داشت: مردم وقتی پای صندوق انتخابات می آیند باید اصلح را بشناسند و رای دهند تا سرنوشت خودمان را خودمان تعیین کنیم و انقلاب اسلامی این فرصت را به مردم ما داده که در سرنوشت خودشان تاثیرگذار باشند.

نوفرستی یادآور شد: با رای ما است که گاهی بنی صدر می آید. منافقین و شهادت بزرگان در سال 60 بسترش را دولت بنی صدر فراهم کرد که از مظلومیت های تاریخ انقلاب است و وقایع آن باید برای جوانان روشن شود.

وی ادامه داد: در مقطعی شهید رجایی، رهبری و مجلس خبرگان شخصیت های مومن و تاثیرگذار منتخب ملت می شوند. در صحنه های مختلف و مهم است که ما تکلیف شرعی و انقلابی داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: برای انتخاب اصلح باید ملاک هایی که در قرآن و عهدنامه امیرالمومنین، بهترین نسخه مدیریت اسلامی بیان شده در نظر گرفته شود. انتظارات امام علی(ع) خطاب به مالک اشتر و محمدابن ابی بکر از کارگزاران نظام در این عهدنامه آمده است.

وی اظهارداشت: مدیر نظام اسلامی فقط باید از خدا بترسد و تقوای الهی داشته باشد . کسی که از خدا بترسد و با تقوا باشد مانند امام تشر می زند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و تنها تکیه اش به خداست.

تقوا، عدالت و پیشرفت نه پر کردن جیب حزب و مقام پرستی

نوفرستی اظهارداشت: نظام اسلامی برای برپایی قسط برپا شده است و ما باید به دنبال پیشرفت و توسعه آموزشی، فرهنگی، سیاسی وغیره بر اساس عدالت باشیم.

وی تصریح کرد: برای انتخابات شوراها و ریاست جمهوری باید دقت کنیم که چه کسی با تقواتر و به دنبال عدالت است و چه کسی به دنبال پر کردن جیب حزب و گروه خود، مقام پرستی و هوای نفس است. اینها شاخصه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: کسانی که از خدا هراس دارند امید و تکیه آنها به خدا و دینشان است و از آمریکا صهیونیست و کشورهای منطقه هراس ندارند.

اهل احسان به مردم بودن از شاخصه های مدیر جامعه اسلامی

وی با بیان اینکه مدیران و کارگزاران جامعه باید دنبال لطف و احسان به مردم باشند افزود: در کلام امام علی(ع) و قرآن کریم آمده است که در مقابل افراد فاجر و ظالم باید با صلابت و عزت برخورد کنیم. با مردم با رحمت و لطف برخورد کرده و در مقابل ضعفا پدر دلسوز باشد که پیوسته مشکلات مردم را رصد کند.

نوفرستی با بیان اینکه وعده های واهی و سوژه های تبلیغاتی انتخاباتی سم است خاطرنشان کرد: کاندیداها باید برای پیشرفت اسلام بر اساس عدالت، احسان و لطف به جامعه اسلامی تدبیر کنند و باید کسانی را انتخاب کنیم که شاخصه هایی که در قرآن، روایات و دیدگاه امام و رهبری به آن تاکید دارند مدنظر قرار دهند. با آن نگاه فرد اصلح را بشناسیم و به او رای دهیم.

وی با بیان اینکه ولایتمداری از دیگر شاخصه های کاندیدای اصلح است گفت: رئیس جمهور که رئیس دستگاه اجرایی نظام اسلامی است و رهبری نظام الهی بخشی از اختیارات خودش را به رئیس جمهور واگذار کرده است باید شخصی تابع باشد. جلو نزند و عقب نماند.

ما در ریاست جمهوری نیاز به ایدئولوگ نداریم/ رهبری ایدئولوگ نظام اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه رهبری ایدئولوگ نظام اسلامی است تاکید کرد: ما در ریاست جمهوری نیاز به ایدئولوگ نداریم و رئیس جمهور باید آنچه رهبری بر اساس اسلام که برای ما حجت است فرمودند را اجرایی نماید.

وی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور باید اهداف اسلام را بر اساس فرمایشات و اندیشه ناب ولایت پیاده کند و هر زمان این چنین بوده ما سود کردیم.

نوفرستی یادآور شد: از صدر اسلام تاکنون هر زمانی که آحاد مردم و سه قوه مجریه، مقننه و قضاییه خدایی فکر و عمل کردند و مطیع رهبری بودند رشد کردیم و هرگاه رئیس جمهور با رهبری زاویه پیدا کرده که خلاف شرع و خلاف روحیه انقلابی است ما خسران زیاد دیدیم.

انتخابات عرصه ای که عامه مردم در ولایتمداری از خواص جلو می زنند

وی با بیان اینکه ولایت مداری و ولایت محوری از دیگر شاخصه های کاندیدای اصلح است گفت: مردم ما ولایتمدار و آگاهند. گاهی عامه مردم از خواص جلو می زنند و در صحنه انتخابات قطعا چنین خواهد شد و مردم فرد اصلح را که خداترس، ولایتمدار و دلسوز مردم باشد انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور باید بسترها را فراهم کند و از کارشناسان در رشته های مختلف استفاده کند عنوان کرد: آیت الله مشکینی در زمینه انتخابات فرمودند کسی که تقوا دارد و ولایتمدار است اما تخصص ندارد را برتری می دهد بر کسی که تخصص دارد اما تقوا ندارد. زیرا کسی که تقوا دارد بازویش را به کار برده و از تخصص دیگران استفاده می کند و کسی که تقوا ندارد میدان را به افراد باتقوا و متخصص باز نمی کند.

غرب گرایی و خودباختگی در برابر استکبار بدترین آسیب ها است

نوفرستی اظهارداشت: یکی از آسیب هایی که داریم غرب گرایی و خودباختگی در برابر استکبار و غرب است که بدترین آسیب ها است. در فرمایشات امام(ره)، شهید مطهری، رهبری، قرآن و دین درمی یابیم که باید خودتان را قدر بدانید.

وی خاطرنشان کرد: مردم مومن سرمایه ما هستند. اگر خودمان را حساب نکردیم، آمریکا را کدخدا دانستیم و غرب را به عنوان کشور پیشرفته دانستیم که نگاه ما به دست آنها است؛ مشکلی حل نمی شود.

دست رد مردم به سینه تفکر سرمایه داری، لیبرال و اومانیستی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با بیان اینکه از دیگران آنچه به نفع ما است را باید فرا بگیریم تاکید کرد: ما با دنیا قهر نیستیم اما زیرسلطه دیگران که فرهنگ ما متاثر از فرهنگ غرب باشد، جوان ما الگوی خود را غرب بداند، در سیاست خارجی نگاه ما این باشد که گزینه ها روی میز است و خود را ببازیم در شان جامعه اسلامی نیست.

وی ادامه داد: اگر فردی که می خواهد در جایگاه ریاست جمهوری قرار بگیرد بخواهد تکیه به غرب، تفکر سرمایه داری، تفکر منحط لیبرال و اومانیستی را در جامعه ترویج کند قطعا باید مردم دست رد به سینه اش بزنند.

دشمنان نمی خواهند اندیشه دین و ولایت در جهان منتشر شود

نوفرستی افزود: باید فرصت را برای فردی عادل، باتقوا، مطیع ولایت که اهداف او همان موازین اسلام و انقلاب است که از زبان دین و ولایت ارائه می شود، نه بر اساس اجتهاد خودش بلکه بر اساس آن روندی که جلودار جامعه ترسیم می کند.

وی با بیان اینکه دشمن قطعا برای اینکه نیروی اصلح در جایگاه قرار نگیرد شروع به تخریب می کند عنوان کرد: باید رصد کنیم که بیشترین هجمه ای که از سوی دشمن وجود دارد نسبت به چه کسی است؟ همچنان که بیشترین هجمه ها به سوی رهبری است و دشمنان فرصت نمی دهند اندیشه دین و ولایت در جهان منتشر شود.

تودهنی به آمریکایی ها با رای ندادن به کاندیدای محبوب آنان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: هرگز آمریکایی ها از ما تعریف و تمجید نمی کنند اما وقتی از آمدن یک فرد برای انتخابات ریاست جمهوری خوشحال و از آمدن دیگری عصبانی می شوند؛ درسی برای ما است.

وی یک راه شناخت افراد اصلح را در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری رصد اخبار دانست و افزود: اگر خودمان همه را نمی شناسیم باید به نظر جمع معتمد احترام بگذاریم.

نوفرستی در جامعه کسانی هستند که مورد اعتماد هستند. وظیفه شرعی و انقلابی ما است که بر اساس گفتار و ملاک های رهبری و بر اساس نظرسنجی از افراد برجسته انقلابی به کاندیدای اصلح رای دهیم.

بر اساس هوای نفس یا وعده های گزایی رای خود را در صندوق نریزیم

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند " آن روزی که آمریکایی ها از شما تعریف کردند به حرکت انقلابی خودتان شک کنید" اظهارداشت: نگاه کنیم هجمه دشمن برعلیه چه کسی است. بر اساس هوای نفس یا وعده های گزایی رای خود را در صندوق نریزیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: اگر آمریکایی ها از آمدن فردی خوشحال شدند، از گفتار یا موضع گیری فرد یا جناحی دفاع کردند برای ما ملاک است و باید به دشمنان تودهنی بزنیم و فرصت را به نیروی انقلابی کارآمد فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها