مدیرکمیته امداد ساوه مطرح کرد

بهره‌مندی 573 مددجوی ساوجی از بیمه تامین اجتماعی

مدیرکمیته امداد ساوه از بهره‌مندی 573 مددجوی تحت حمایت در این شهرستان از بیمه تامین اجتماعی خبر داد و گفت: سال گذشته برای این منظور بیش از پنج میلیارد و 841 میلیون ریال هزینه شده است.
کد خبر: ۸۸۵۴۵۳۱
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حمزه زارعی مدیر کمیته امداد شهرستان ساوه مهم‌ترین هدف کمیته امداد را استقلال اقتصادی مددجویان تحت حمایت دانست و گفت: مددجویان تحت حمایت می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و استعدادهای خود و کمک‌های کمیته امداد به خودکفایی رسیده و شرایط زندگی خوبی را برای خود و فرزندانشان فراهم کنند.

وی افزود: پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت با هدف برخورداری از مزایای بیمه از جمله مستمری بازنشستگی و از کار افتادگی انجام می شود.

مدیرکمیته امداد ساوه تصریح کرد: پرداخت حق بیمه مددجویان از اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های نیازمند است که در این راستا سال گذشته 573 مددجوی ساوجی از بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند که برای این منظور بیش از پنج میلیاردو 841 میلیون ریال هزینه شد.

زارعی با بیان اینکه سال گذذشته تعداد 36 بیمار صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد این شهرستان بهره‌مند شدند، گفت: این خدمات در قالب سبدهای غذایی و حمایت‌های درمانی بوده است که برای این منظور نیز 242 میلیون ریال هزینه شده است.

وی از برگزاری 17 دوره کلاس آموزشی بهداشت برای خانواده‌های تحت حمایت در سال گذشته خبر داد و افزود: این دوره‌های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی خانواده‌ها برگزار شد که در پایان هر دوره سبدهای بهداشتی بین خانواده‌ها توزیع شد.

مدیرکمیته امداد ساوه تصریح کرد: بهره‌مندی یک‌هزارو 341 نفر از مددجویان تحت حمایت از مزایای فرانشیز و خدمات ویژه درمانی با اعتبار بیش از یک‌میلیاردو 853 میلیون ریال از دیگر اقدامات کمیته امداد در سال گذشته بوده است.

زارعی در پایان خاطرنشان کرد: ارائه انواع خدمات بهداشتی شامل اقلام بهداشت فردی، آموزش بهداشت، احداث و تعمیر سرویس‌های بهداشتی و ارائه خدمات درمانی از قبیل فرانشیز خدمات بستری، سرپایی، دارویی و شیمی درمانی و سایر خدمات سرپایی به خصوص در بیماران صعب‌العلاج و خاص و ... از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات