با حضور فرماندار شهرستان خمین برگزار شد

تجلیل از روستائیان فعال در حوزه ورزش شهرستان خمین

طی مراسمی با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین و انصاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری از فعالان عرصه ورزش‌های روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان تجلیل شد.
کد خبر: ۸۸۵۴۸۰۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی طی مراسمی با حضور سید مهدی ساداتی فرماندار شهرستان خمین و انصاری رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان که در سالن جلسات فرمانداری از فعالان عرصه ورزشهای روستایی شهرستان تجلیل شد .
 
در این مراسم ابتدا رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد هیات ورزشهای روستایی شهرستان تعداد مسابقات ورزشی برگزار شده در روستاها در ایام نوروز 96 را 1145 مسابقه ورزشی در قالب 30 رشته ورزشی عنوان نمود .
 
در ادامه فرماندار شهرستان خمین اظهار داشت : افق توسعه شهرستان در همه ابعاد رشد خوبی داشته است و در حال حاضر یکی از مولفه هایی که موظف به پیگیری آن هستیم توسعه ورزش و تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان می باشد .
 
سید مهدی ساداتی در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه ورزش های روستایی و بومی ومحلی افزود : توسعه ورزش های روستایی و زنده کردن ورزشهای بومی و محلی به عنوان میراث ماندگار گذشتگان ما تاثیر بسزایی در جذب گردشگر و رونق توریست ورزشی در سطح شهرستان خواهد داشت .
 
وی در ادامه با تاکید بر لزوم تامین بسترهای ورزشی لازم جهت گرایش جوانان به ورزش افزود : گرایش به ورزش باعث تقویت روحیه فتوت و جوانمردی و اخلاق مداری در بین جوانان می گردد . وی در ادامه افزود : ایجاد نشاط در جامعه باید در دستور کار مسوولان ذیربط قرار گیرد و یکی از مولفه های مهم برای ایجاد نشاط در جامعه و کاهش افسردگی در بین اقشار مختلف و بویژه جوانان که شعار امسال سازمان بهداشت جهانی نیز هست توسعه زیرساخت های ورزشی و گرایش جوانان به ورزش است .
 
فرماندار شهرستان خمین در ادامه با تاکید بر لزوم حضور پررنگ تر بانوان در عرصه ورزش، گرایش بانوان به ورزش را باعث تضمین سلامت اجتماعی جامعه بیان کرد .
 
در پایان از کلیه شوراهای ورزشی فعال در جام نوروز سال96 با اهدای لوح تقدیر و هدابا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات