خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان:

فضای مجازی لحظه به لحظه رصد می شود

مصطفی قربانی، از رصد لحظه به لحظه فعالیت های کانال ها و گروه ها در فضای مجازی لزوم نظارت جدی بر تبلیغات انتخاباتی خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۵۲۹۵
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان در گفتگو با خبرنگار افتخاری بسیج در ادامه افزود: نامزدهای ثبت نامی انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و هواداران آن ها باید بدانند تبلیغات انتخاباتی فقط در زمان قانونی آن مجاز است و از کلیه عزیزان تقاضا داریم که در مسیر و چهار چوب قانون فعالیت کنند تا با برخورد دستگاه قضایی مواجه نشوند.

مصطفی قربانی با تأكید بر لزوم نظارت جدی بر فعالیت‌های انتخاباتی در فضای مجازی تصریح كرد: ما به همه گروه‌ها و جریان‌های رسمی سیاسی كشور كه در چهارچوب قانون حركت می‌كنند احترام می‌گذاریم با این حال فضای مجازی را لحظه به لحظه رصد کرده و چنانچه تخلفی دیده شود بلافاصله برخورد مناسب و قانونی انجام خواهد شد کانال ها وگروه هایی که به صورت غیر قانونی فعالیت و مرتکب تخلف می شوند مسدود خواهند شد .

وی اظهار داشت:به همه كسانی كه قصد ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی دارند و همه افرادی كه در این زمینه فعالیت خواهند كرد، اعلام می‌كنیم در فضای مجازی به سمت تخریب و توهین به دیگران و ارتکاب تخلفات و جرائم انتخاباتی نروند.

این مقام قضایی، در خصوص تأمین امنیت فضای انتخابات با تأكید بر رصد فعالیت‌های انتخاباتی در سطح جامعه و در فضای مجازی ، اظهار کرد: ایجاد فضای انتخاباتی سالم، تأمین امنیت انتخابات و برخورد با مجرمان و افرادی كه قصد برهم زدن فضای انتخابات را دارند، از جمله وظایف ماست كه در انجام آن كوتاهی نخواهیم كرد.

قربانی در ادامه، فرآیند انتخابات در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم در انتخابات پیش رو، همچون دوره های قبل، شاهد مشارکت گسترده و پر شور و نشاط انتخاباتی مردم در شهرستان باشیم.

گفتنی است: انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۹ اردیبهشت96 برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار