خبرهای داغ:

نشست بصیرتی به همت پایکاه شهید نامجو برگزار شد

نشست بصیرتی با حضور اقشار مختلف مردمی به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید نامجو حوزه امامزاده سید معصوم(ع) در مسجد امام فاطمی محله 14 متری امام حسین (ع) در منطقه نیروگاه قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۵۶۲۰۲
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸

نشست بصیرتی به همت پایکاه شهید نامجو برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، فاضل هاشمی از هادیان سیاسی استان قم طی سخنانی در نشست بصیرتی پایگاه شهید نامجو با تبریک اعیاد ماه شعبان با بیان اینکه علم عباس نشانه یک جبهه است و علم امانتی در دست حضرت عباس(ع) بود گفت: امام صادق(ع) می فرماید: عباس ایمان قوی داشت. ایمان به چه چیزی؟ ایمان به ولایت- ایمان به هدف و ولایتمداری اینها ویژگی های بارز حضرت عباس (ع) است.

هاشمی بیان اینکه فرد امانت دار بایستی این ویژگی های داشته باشد تصریح کرد:بصیرت یعنی فرد انتخاب کننده با تحقیق نسبت به انتخاب امانت دار به وظیفه خود عمل کند.

وی با اشاره به شایعات دشمنان برای عدم مشارکت مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد: حضور حداکثری پای صندوق های رای خواسته ولایت است.

فاضل هاشمی خصوصیت ولایتمداری و تابع امام بودن را مهمترین ویژگی برای انتخاب دانست اظهار کرد: امانت را باید به دست کسی سپرد که تابع امام خود باشد نه در عرض امام قرار بگیرد باید پشت سر امام خویش حرکت کند.

وی با بیان اینکه دشمن تحریم می کند، پس ما هم هستیم بیان کرد: در برابر دشمن به قرآن عمل می کنیم و در برابر آنان می ایستیم و این وعده الهی است که پیروزی ازآن کسانی که ایستادگی کردند.

هاشمی در پایان به فکر مستضعفین بودن و با صداقت عمل کردن را خصوصیت های دیگر انتخاب اصلح دانست و در پایان تصریح کرد: جامعه ما جامعه آزاد است و مردم آزادانه انتخاب های خود را انجام می دهند.

ارسال نظرات