خبرهای داغ:
به همت حوزه حضرت زهرا عليها السلام سپاه ناحيه نجف آباد برگزار شد:

گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در جوار شهدای گمنام نجف آباد

به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی حوزه حضرت زهرا (سلام الله علیها)ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نجف آباد اقدام به برگزاری همایشی با حضور شورای حوزه، فرماندهان پایگاه های تابع وحلقه های صالحین در جوار شهدای گمنام این شهرستان نمود.
کد خبر: ۸۸۵۶۳۸۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از نجف آباد؛ آقای حاجیان سخنران این همایش پیرامون موضوع انتخابات بیان نمودند:بعد از انقلاب تا به امروز مردم انتخاب کننده مسوولین در کشور ایران هستندو انتخابات آزادو با هرنوع سلیقه ای انجام می شود.

وي افزود: دشمن همچنان در تلاش بوده که جمهوری اسلامی را در اذهان ملتها خراب کند ولی مردم ما همچنان خودشان سرنوشت کشور را رقم می زنند.

وی خاطر نشان كرد: الان اولویت کشور ما مساله اقتصاد است باید سعی کنیم یک مدیر انقلابی اقتصادی رای بیاورد یعنی از دشمن نترسد و با قاطعیت اهداف کشور را با روحیه ای جهادی دنبال کند.

حاجيان گفت: اصل قضیه طبق فرمایش مقام رهبری حضور حداکثری است که ضامن امنیت مردم می باشد و دیگری شناخت فرد اصلح است.

وي بيان داشت: با توجه به اینکه در جوارشهدا هستیم باید تمام تلاشمان را بکنیم وبه شهدا قول بدهیم باآگاهی وبصیرت کامل فرد اصلح را شناسایی وسرنوشت 4سال کشور را به اوواگذار کنیم.

گفتني است كه در ادامه این همایش خردسال قرآنی خطابه ای را در وصف امام زمان قرائت نمود و در پایان حاضران از مدیحه سرایی مداح اهل بیت استفاده کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار