خبرهای داغ:
امیرآبادی:

فکر اساسی برای جایگزین مسیر تردد رودخانه شود/اولویت هسته مرکزی شهر برای اجرای پروژه‌های ترافیکی

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سیلاب دو روز اخیر در رودخانه قم اظهار کرد: ما باید فکری برای این مشکل داشته باشیم که اگر رودخانه از مدار تردد شهری خارج شود مرکز شهر از نظر ترافیکی قفل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۵۶۷۷۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
فکر اساسی برای جایگزین مسیر تردد رودخانه شود/اولویت هسته مرکزی شهر برای اجرای پروژه‌های ترافیکی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در مراسم افتتاح تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد و لوپ غربی تونل غدیر که پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، سقائیان نژاد شهردار قم، صادقی استاندار قم، امیر عباس‌زاده مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قم و دیگر مدیران و مسوولان شهری در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تقدیر از خدمات مجموعه مدیریت شهری قم اظهار کرد: شهر قم در سال‌های اخیر با مشکلات متعددی مواجه بود و وضعیت کشور از نظر اقتصادی مطلوب نبود و دولت نمی‌توانست به مدیران شهرها کمک کند.

وی بیان کرد: آنچه که در سال‌های قبل به مجموعه مدیریت عمرانی شهر کمک می‌شد در چهار سال قبل کمکی به شهرداری‌ها نشد و این مساله به دلیل کمبود نقدینگی در اعتبارات ملی بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در مدیریت فعلی شهر، قم به خوبی در بخش‌های مختلف اداره شده است گفت: این مساله به دلیل مقایسه‌ای است که با دیگر شهرهای دیگر صورت گرفته و اکثر شهرها در پرداخت حقوق کارکنان نیز با مشکل مواجه هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در مدیریت شهری قم علاوه بر پیشبرد مطلوب پروژه‌های عمرانی روند فعالیت‌های جاری شهرداری نیز به خوبی پیش رفت.

امیرآبادی با اشاره به تنوع بالایی که در فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری وجود دارد تصریح کرد: انصافا شورای شهر و شهرداری در این مدت بسیار خوب عمل کرده‌اند.

وی با اشاره به تاخیر در تکمیل تقاطع سه سطحه شهدای 15 خرداد گفت: یکی از دلایلی که این پروژه به قرارگاه قائم داده شد این بود که پروژه زودتر از موعد به بهره‌برداری برسد اما همانطور که پروژه‌های شهری با مشکلاتی مواجه هستند، پروژه 15 خرداد نیز با مشکلات عدیده‌ای مواجه شد و جلساتی برگزار شد تا بتوانیم این مشکلات را رفع کنیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به روندی که در اجرای این پروژه انجام شد گفت: نهایتا پروژه با برگزاری جلسات متعدد به شهرداری واگذار شد تا بتوانیم سریع‌تر شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.

وی با اشاره به سیلاب دو روز اخیر در رودخانه قم اظهار کرد: ما باید فکری برای این مشکل داشته باشیم که اگر رودخانه از مدار تردد شهری خارج شود مرکز شهر از نظر ترافیکی قفل می‌شود.

امیرآبادی تصریح کرد: اگر این مساله چند روز بیشتر ادامه پیدا کند شهر با معضلات عدیده‌ای روبرو خواهد بود و باید فکری اساسی برای این مساله صورت گرفته و آینده نگری شود.

وی با تاکید بر تصمیم‌گیری کلان برای مواقعی که رودخانه از مدار تردد خارج می‌شود گفت: باید نگاه جدی‌تری به اجرای پروژه‌های مرکز شهر داشت تا بتوانیم شاهد مشکلات این‌چنینی نباشیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تمام توان ما بر این است که افرادی توانمند و انقلابی در مجموعه مدیریت شهری فعال باشند و ما نمایندگان نیز از چنین افرادی از هر طیفی که باشند حمایت می‌کنیم.

وی گفت: در روند بررسی صلاحیت‌های شورای شهر نیز ما آنچه که تکلیف قانونی و شرعی بود عمل کردیم تا شرایطی رخ دهد که افرادی با صلاحیت وارد مجموعه مدیریت شهری شوند و مهم این است که ارزش‌های انقلاب و مردم حفظ شود.
ارسال نظرات